کد خبر: ۷۷۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۵۲۴
پرسپولیسی ها درک می کنند از تیم فعلی شان، خیلی ها به خاطر محرومیت نقل و انتقالاتی و درک شرایط تیم ماندند و بدون شک نگاه متفاوت به آن ها خواهند داشت.
هواداران پای این پرسپولیس می‌ایستند؟به گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ یک نیم فصل برای انتخاب 11 بازیکن اصلی چالش سختی خواهد داشت اما مطمئن است که در راه عبور از بحران، هواداران پرسپولیس همراه و یاور او و تیمش خواهند بود.

 

محرومیت از نقل و انتقالات سبب شد تا هواداران چالش وفاداری را برای بازیکنانی که قراردادشان تمام شده، راه بیاندازند که البته به طور کامل موفقیت آمیز نبود. صادق محرمی راهی دینامو زاگرب شد تا رویاهایش را در کرواسی سپری کند، فرشاد احمدزاده به لهستان رفت تا طعم حضور در اروپا را بچشد و محسن مسلمان نیز پس از راهی تیم سابقش ذوب آهن شد. طرفداران این بازیکنان را با روی خوش همراهی کردند اما به آن ها که در تیم ماندند، نگاه متفاوتی خواهند داشت.

 

سرخ ها برای نیم فصل اول حدود 13-14 بازیکن شاخص و نامدار دارند و بدون شک تکرار پیروزی های مداوم با این تیم کار سخت تری است. اما در شبکه های اجتماعی، هواداران حمایت بسیار خوبی از تیمشان می کنند و همین موضوع می تواند کارِ شاگردان برانکو در طول نیم فصل را آسان کند.

 

اگر این حمایت به ورزشگاه نیز کشیده شود، بی شک احتمال موفقیت بالا می رود و طرفداران نیز به خوبی بر این موضوع واقف هستند.

 

حال البته نکته مهم این است که حمایت همه جانبه پس از آغاز نیم فصل دوم نیز ادامه داشته باشد چرا که اضافه شدن نفرات جدید و هماهنگی آن ها با تیم وقت می برد و نمی توان از روز اول انتظار نمایش های دل پسند از تیم را داشت.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: