کد خبر: ۷۷۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
تعداد بازدید: ۶۰۵
رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به گرشاسبی نمره ۲۰ می‌دهم، چون واقعا مدیر کاربلدی است.
امیری و بیرانوند لژیونر شوند باعث افتخار پرسپولیس است/ به گرشاسبی نمره ۲۰ می‌دهمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، جعفر کاشانی، در مورد وضعیت پرسپولیس در نقل و انتقالات اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد باشگاه در این بخش با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات عالی بود. البته در تیم ما جوانانی حضور دارند که با یکی، ۲ بازی می‌توانند در تیم اصلی فیکس باشند.

وی در خصوص اینکه وضعیت تمدید قرارداد وحید امیری به کجا کشیده شد، گفت: امیری بازیکن بزرگ و با اخلاقی است که ما واقعا به حضور او نیاز داریم، اما اگر موقعیتی پیش بیایید که به خارح از کشور برود باعث افتخار ما و پرسپولیس می‌شود. واقعا اگر امیری بخواهد به تیمی برود که باعث افتخار پرسپولیس شود من ناراحت نمی‌شوم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا این باشگاه با جدایی علیرضا بیرانوند موافقت می‌کند، به میزان، گفت: بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد. این مسئله‌ای طبیعی است که تیم‌های خارجی بازیکنان پرسپولیس را بخواهند. باعث افتخار ما است که بیرانوند در تیم‌های بزرگ دنیا بازی کند، چون یکی از منابع درآمد باشگاه ترانسفر بازیکنان به تیم‌های خارجی است. وقتی بازیکنی از پرسپولیس به تیم‌های خارجی برود نام پرسپولیس در فوتبال جهان زنده می‌شود.

کاشانی در پاسخ به این سوال که به مدیریت گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس چه نمره‌ای می‌دهد، عنوان کرد: گرشاسبی سال‌ها در ورزش ایران مدیریت کرده و کاربلد است. ضمن اینکه او کاملا اهل مشورت و تعامل است. من به گرشاسبی نمره ۲۰ می‌دهم، چون واقعا مدیر کاربلدی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: