کد خبر: ۷۷۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۵۰۴
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان باشگاه برای عقد قرارداد با بازیکنان باید دقت بیشتری به خرج دهند و با آنها طولانی مدت قرارداد ببندند.
استقلال نباید پژمان منتظری را از دست بدهد/ به ابراهیمی حق می‌دهم/ این دو ستاره جزو بازیکنانی بودند که در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند/  استقلال نباید این بازیکن باتجربه را به راحتی از دست بدهدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرویز مظلومی در خصوص وضعیت فعلی باشگاه استقلال گفت: استقلال باید برای فصل جدید تیم خود را تقویت کند، بازیکنان خوبی به خدمت بگیرد و مطمئنا با برطرف شدن مصدومیت چند بازیکنشان فصل خوبی را در پیش خواهند داشت.

 

مظلومی در ادامه گفت: کادر فنی استقلال باید جدا از بازیکنان باتجربه ای که به خدمت می گیرد، یک عده جوان را هم پشتوانه تیم هستند جذب کند و با قراردادهای طولانی مدت از آنها به بهترین وجه استفاده کند، زیرا هم می تواند آنها را به تیم های دیگر قرض دهد و هم از آنان که بازیکنان باانگیزه ای هستند استفاده بهینه ای کند.

 

وی در خصوص جدایی امید ابراهیمی و ناراحتی هواداران هم گفت: باید به امید حق بدهیم، او در سال های آخر فوتبالش است و می تواند با حضورش در قطر تا حدودی مسائل مالی خود را حل کند. البته من اعتقاد دارم اگر مدیران باشگاه قبل از جام جهانی با بازیکنانشان قرارداد می بستند، در حال حاضر به چنین مشکلاتی بر نمی‌خوردند.

 

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: مجید حسینی، امید ابراهیمی بازیکنانی بودند که در جام جهانی عملکرد خوبی داشتند و تیم های غیرایرانی خواستار آنها شدند. البته من شنیدم استقلال هم خوب پول می دهد ولی بعید می دانم بتواند همانند کشورهای عربی به بازیکنانش پرداختی داشته باشد.

 

پرویز مظلومی در ادامه گفت: تیام و جباروف به خاطر مشکلات مالی هنوز با استقلال قرارداد نبسته اند و اگر مدیران استقلال می خواهند فصل آینده هم موفق باشند باید به آنها پول داده تا آنها هم به استقلال برگردند.

 

وی با توجه به تجربه بالای پژمان منتظری هم گفت: استقلال نباید این بازیکن باتجربه را به راحتی از دست بدهد. او می تواند در طول فصل کمک موثری برای استقلال باشد و با رهبری خود در زمین، عصای دست کادر فنی خواهد بود.

 

سرمربی پیشین استقلال در خصوص اعتراض هواداران نسبت به وضعیت موجود باشگاه گفت: هواداران نگران نباشند. استقلال می تواند در لیگ داخلی موفق باشد. استقلال بزرگ است و به بازیکنان بزرگ نیاز دارد و مطمئنا باشگاه هم به دنبال این است که بازیکنان بزرگ خود را حفظ کند. اگر چه مدیران استقلال جواب تلفن من را هم نمی دهند اما امیدوارم تلاش کنند و یک استقلال موفق را در فصل آینده شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: