کد خبر: ۷۷۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
تعداد بازدید: ۴۸۱
وزیر ورزش و جوانان معتقد است دو تیم پرسپولیس و استقلال برای آغاز فصل جدید بهترین شرایط را دارند.
وزیر ورزش: پرسپولیس و استقلال بهترین شرایط را دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مسعود سلطانی‌فر در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به وضعیت دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: این دو تیم در بهترین شرایط قرار دارند و در فصل گذشته قهرمان جام حذفی و لیگ برتر کشور شده‌اند و به جمع هشت برتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند.

 

 وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس به لحاظ برگزاری اردوها، اسپانسرینگ و مربیان و بازیکنان خوب تأمین‌شده و وضعیت خوبی دارند تا پشتوانه‌های خوبی برای فوتبال کشور باشند. 

 

وی اضافه کرد: در سال جاری رویدادهای مهمی برای ورزش کشور برگزار می‌شود که این رویدادها با جام جهانی فوتبال آغاز شد و خوشبختانه تیم ملی فوتبال ایران با تدابیر و هماهنگی و هدایت مناسب توانست نتیجه‌ای تاریخی در این مسابقات رقم بزند و موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در سراسر جهان شد.

 

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در ادامه نیز بازی‌های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم که کاروان گسترده‌ای از ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در قالب 40 رشته ورزشی در این رویداد حضور خواهند یافت و تعداد بانوان ورزشکار کشورمان نیز در این مسابقات افزایش چشمگیری می‌یابد که امیدواریم بتوانیم نتایج بسیار خوبی نیز کسب کنیم. به نوشته 

 

سلطانی‌فر در پایان بیان کرد: المپیک جوانان در کشور آرژانتین از دیگر مسابقات مهمی است که برای حضور در آن برنامه‌ریزی‌شده و همچنین در دی‌ماه نیز رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران از شانس‌های اصلی قهرمانی در این رقابت‌هاست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: