کد خبر: ۷۷۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
تعداد بازدید: ۳۸۲
بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس عدم حضور استقلال در دیدار سوپرجام فوتبال ایران را غیرحرفه‌ای می‌داند.
منافی: بازی نکردن استقلال در سوپرجام حرفه‌ای نیستبه گزارش خبرداغ، جواد منافی در مورد شرایط پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر گفت: پرسپولیس وضعیت بدی ندارد. این درست است که چند بازیکن از این تیم جدا شدند، ولی پرسپولیس اسکلت اصلی خود را حفظ کرد. امیدوارم بیرانوند و امیری هم در پرسپولیس بمانند. چند بازیکن جدید مثل سروش، مهدی شیری، مهدی ترابی و مهدی شریفی به تیم اضافه شدند که قطعا می‌توانند در نیم‌فصل دوم به کمک تیم بیایند.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس فصل بعد کار سختی در پیش خواهد داشت و در نیم‌فصل دوم هم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود به همین دلیل باید این تیم در نیم‌فصل اول خیلی خوب امتیاز بگیرد تا در کورس قهرمانی باشد. البته نام پرسپولیس آن‌قدر بزرگ است که این تیم هر سال جزو مدعیان قهرمانی است و امیدوارم در فصل جدید هم شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم، هر چند که این تیم رقیبان جدی هم دارد.

 

بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به احتمال غیبت استقلال در بازی سوپرجام فوتبال ایران تصریح کرد: سازمان لیگ از مدت‌ها قبل در این زمینه برنامه‌ریزی کرده و تاریخ این بازی هم اعلام شده بود. بازی نکردن استقلال در سوپرجام حرفه‌ای نیست و احتمالاً با جریمه همراه خواهد شد. امیدوارم بازی سوپرجام به خوبی برگزار شود و یک بازی جذاب و تماشایی باشد.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: