کد خبر: ۷۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۶۱۷
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: مسئله درخواست باشگاه استقلال برای جذب تبریزی را در هیئت مدیره مطرح می‌کنیم.
استقلال تبریزی را می‌خواهد، این مسئله را در هیئت مدیره مطرح می‌کنیم/ اولویت‌مان رفتن بازیکنان به خارج استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سعید آذری در خصوص اینکه شنیده می‌شود باشگاه ذوب‌آهن برای صادر کردن رضایتنامه مرتضی تبریزی برای حضور در استقلال مبلغ هنگفتی را درخواست کرده اظهار داشت: اصلا چینن مسئله‌ای درست نیست واین‌ها شایعه و دروغ است.


وی در خصوص ایکنه آیا واقعا استقلال برای جذب تبریزی اقدامی کرده عنوان کرد: استقلالی‌ها برای تبریزی به ما نامه زدند و به صورت رسمی او را می‌خواهند البته اولویت ما فروش بچه‌ها به خارج از کشور است، اما در مجموع در جلسه هیئت مدیره پیشنهاد باشگاه استقلال را مطرح می‌کنیم تا ببنیم چه می‌شود.


مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد این باشگاه با جدایی تبریزی موافقت کند تاکید کرد: همه این‌ها به نظر هیئت مدیره بستگی دارد باید ببینیم چه می‌شود.


وی در خصوص اینکه آیا امید نمازی هم در جریان این مسئله قرار دارد گفت: امروز نمازی هم در جلسه هئیت مدیره حاضر می‌شود تا گزار ش. کار بدهد همانجا بحث استقلال را مطرح می‌کنیم تا ببنیم اوضاع به چه منوال پیش می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: