کد خبر: ۷۷۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۴۳۱
سروش رفیعی مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر شکایت باشگاه فولاد خوزستان برای انتخاب تیمش در نیم فصل نخست دچار دردسر شده است.
خرید جدید ” پرسپولیس ” دچار دردسر شد !/ اولویت سروش رفیعی بازی در تهران است
به گزارش خبرداغ، سروش رفیعی با عقد قراردادی ۱/۵ ساله به پرسپولیس پیوسته، اما به خاطر محرومیت این تیم باید در نیم فصل نخست در تیم دیگری توپ بزند.

تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان تهران باشگاه‌هایی هستند که اعلام آمادگی کردند تا در نیم‌فصل نخست «سروش» را در اختیار داشته باشند. گفته می‌شود اولویت سروش رفیعی بازی در تهران است، اما مسئله‌ای که باعث شده او برای انتخاب تیمش در نیم فصل نخست دچار تردید شود، شکایت فولاد خوزستان از این بازیکن است.

باشگاه فولاد خوزستان بعد اتمام سربازی سروش رفیعی معتقد بود که این بازیکن با آنها قرارداد دارد و باید به اهواز برگردد. رفیعی در آن مقطع بدون توجه به این موضوع راهی پرسپولیس شد و باشگاه فولاد خوزستان هم به همین خاطر از او شکایت کرد.

پرونده شکایت فولاد خوزستان از سروش رفیعی هنوز در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال باز است و فعلاً جلسه‌‎ای برای رسیدگی به شکایت اهوازی‌ها برگزار نشده است. به همین خاطر، رفیعی بدش هم نمی‌آید که یک نیم فصل برای فولاد به میدان برود و این باشگاه هم از شکایتش علیه او صرف نظر کند تا در نیم فصل دوم لیگ هجدهم بدون دردسر برای پرسپولیس بازی کند.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: