کد خبر: ۷۷۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۸۰
آمریکایی‌ها می‌گویند پامپئو در حاشیه نشست سران ناتو، قصد دارد طی دیدارهایی بر مسئله افزایش فشار بر ایران تأکید کند.
افزایش فشار بر ایران؛ دستور کار وزیر خارجه آمریکا در حاشیه نشست ناتوبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، یک مقام مسئول در وزارت خارجه آمریکا می‌گوید که مایک پامپئو قصد دارد طی دیدارهایی در حاشیه نشست سران ناتو در بروکسل بر مسئله افزایش فشار بر ایران تأکید کند و در خصوص [وجود] تأمین‌کنندگان نفتی جایگزین [به‌جای ایران] به هم‌پیمانان آمریکا اطمینان دهد.

به‌نوشته رویترز، مقامات ارشد وزارت خارجه آمریکا طی سه‌روز اخیر در گفتگوهایی که با مقامات ارشد سعودی در عربستان داشته‌اند، راه‌های جدید محروم کردن ایران از درآمدهای نفتی را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

انتهای پیام/*
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
و این درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، کشور های اروپایی جنایتکار و سازمان های های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه آمریکایی ها نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

کشف سلاح های آمریکایی از مخفیگاههای تروریستها در جنوب سوریه

منابع سوری از کشف سلاح های آمریکایی در روستاها و شهرک های جنوب این کشور به دست ارتش سوریه خبر دادند.
منابع سوری از کشف سلاح های آمریکایی در روستاها و شهرک های حومه شرقی درعا خبر دادند.
بر اساس این گزارش؛ ارتش سوریه موشک اندازهای تاو، خودروها و نفربرهای زرهی آمریکا و نیز ادوات دیگر در انبارها و مخفیگاههای زیر زمینی تروریستها در برخی روستاها و شهرک های جنوب شرقی و شمال شرقی درعا کشف و ضبط کرد.
همچنین ارتش سوریه خمپاره اندازها و انواع مهمات و سلاح تک تیرانداز و آر پی جی و دستگاه حفر تونل که تروریستها از آن برای حفر تونلها و آسان کردن جابجایی و در امان ماندن از حملات ارتش سوریه استفاده می کردند، کشف و ضبط کرد.
الاخباریه سوریه نیز از کشف خودروها انگلیسی که برای جابجایی تروریستها از آنها استفاده می شد، در مرز سوریه با اردن خبر داد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: