کد خبر: ۷۷۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۵۳۰
الهام چرخنده گفت: انصراف از حضور در مراسم دختران انقلاب شایعه است.بنده انصراف نداده‌ام، متاسفانه این موضوع به اشتباه در برخی رسانه ها منتشر شده و شایعه هایی را ایجاد کرده است.
الهام چرخنده: انصرافم از شرکت در مراسم دختران انقلاب شایعه است
به گزارش خبرداغ،الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون شایعات مطرح شده درباره انصراف از حضور در مراسم دختران انقلاب را رد کرد.

وی گفت:  بنده انصراف نداده‌ام، متاسفانه این موضوع به اشتباه در برخی رسانه ها منتشر شده و شایعه هایی را ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدا قرار نبوده من در این مراسم شرکت کنم و حضور داشته باشم؛ چون فردا پرواز دارم و عازم کربلا هستم. فردی با دفتر من تماس گرفته، با مدیر دفتر من صحبت کرده و مسئله را اشتباها متوجه شده؛ به همین خاطر شایعه هایی مبنی بر انصراف من از حضور در جشن دختران انقلاب به وجود آمده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان اظهار کرد: از تمام متولیان این مراسم نهایت تشکر را دارم. بسیار متاسف هستم که این افتخار را ندارم در این مراسم زیبا کنار خانواده های معظم شهدا و دختران انقلاب حضور داشته باشم.

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: