کد خبر: ۷۷۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۵۴۴
جهانگیری در دیدار با آیت الله مظاهری:
معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در بیت آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
هدف آمریکا از فشارهای جدید ایجاد نارضایتی در مردم است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، جهانگیری در این دیدار با تشریح شرایط کشور و تحریم های جدید آمریکا گفت: در شرایط کنونی تنها راه عبور از موانع و مشکلات موجود انسجام قوای سه گانه، جریان های سیاسی و نخبگان و مردم در داخل کشور است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی پیامدهای تحریم‌های جدید و مذاکرات انجام شده با کشورهای اروپایی، روسیه و چین گفت: دولت برای هر شرایطی برنامه‌ریزی کرده است تا بتواند نیازهای اصلی مردم را تأمین کند.

جهانگیری با بیان اینکه هدف آمریکا از فشارهای جدید ایجاد نارضایتی در مردم است گفت: با سازوکاری که رهبر معظم انقلاب تدبیر کردند و با کمک همه مسئولان و مردم خواهیم توانست از این دوره پرمخاطره عبور کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئله کم آبی در کل کشور گفت: بحران آب مشکل عمومی کشور است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده دغدغه مردم در این خصوص برطرف شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تأمین آب استان اصفهان و نیز تأمین معیشت آن دسته از کشاورزانی که به خاطر کمبود آب دچار مشکل شدند اظهار امیدواری کرد با تحقق تصمیم های اتخاذ شده و افزایش نزولات آسمانی مشکلات استان در این باره برطرف شود.

جهانگیری در پایان از رهنمودها و راهنمایی های آیت الله مظاهری برای پیشبرد امور قدردانی کرد و گفت: دولت ما همواره نیازمند حمایت های حضرتعالی است.

آیت الله مظاهری نیز در این دیدار با اشاره به سوابق خوب معاون اول رئیس جمهور در مسئولیت های مختلف گفت: عقلانیت و صفای دکتر جهانگیری در زمان استانداری اصفهان و کارهای خوب و ماندگار ایشان در زمان وزارت همواره منشأ خیر بوده است و ما از شما راضی هستیم.

وی تأکید کرد:ان‌شاءالله باتلاش و کوشش مشکلات مردم مرتفع خواهد شد و سختی های پیش رو با اتحاد برطرف خواهد شد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان هدف دشمنان را ایجاد اختلاف میان مسئولان دانست و گفت: ایجاد اختلاف موجب می شود تا مسئولان در پیشبرد کارها و خدمت مردم نتوانند همه قوت خود را به کار گیرند. مردم امروز در مضیقه هستند و حل مشکلات نیازمند اتحاد، هماهنگی و همسویی است.

 مظاهری با تأکید بر اینکه در طول دوران انقلاب مشکلات بزرگی از پیش روی دولت و ملت ایران برداشته شده اظهار امیدواری کرد مشکلات موجود نیز به فضل الهی با درایت برطرف شده و موجب ایجاد نشاط در میان مردم شود .

وی با اشاره به موضوع کم آبی در استان اصفهان و تلاش های انجام شده گفت: خوشبختانه در تامین آب شرب مردم مشکلی ایجاد نشده و مسئولان توانستند این موضوع را به خوبی اداره کنند.

مظاهری در پایان اظهار امیدواری کرد با حل مسئله آب استان اصفهان دل مردم و دل رهبر معظم انقلاب به دست مسئولان شاد شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
در حالی که سیستم مضحک پادشاهی در جهان رو به انقراض است، مردم هلند گرفتار این نوع حاکمیت‌اند. رفتار گستاخانه دولت هلند در اخراج دو دیپلمات کشورمان، نیاز به پاسخ قاطع از سوی دستگاه دیپلماسی دارد. احضار سفیر و اعتراض راه‌حل نیست، بلکه اخراج سفیر و کاهش روابط به حداقل می‌تواند پاسخی پشیمان‌کننده به سلسله رو به انقراض پادشاهی این کشور باشد!


وقتی وزارت امور خارجه توانایی دفاع از 2 دیپلمات شاغل در سفارت جمهوری اسلامی در هلند را ندارد، چگونه می‌توانیم انتظار داشته باشیم برندهای ادعایی دولت از حقوق مردم ایران در برابر زیاد‌خواهی اروپا دفاع کنند.


وقتی خبر اخراج دیپلمات‌های ایرانی از هلند را از رسانه‌ها شنیدم بسیار متاثر شدم که چرا وزارت‌ امورخارجه بعد از یک ماه از اخراج دیپلمات‌ها از هلند و بعد از افشای گستاخانه آن توسط دستگاه اطلاعاتی هلند اقدام به احضار سفیر هلند کردند؟! برخورد منفعلانه و البته دیرهنگام وزارت‌ امور خارجه بیشتر از گذشته به پاسپورت ایرانی لطمه خواهد زد.


بازرسی آژانس از دانشگاه علم و صنعت یک تجاوز آشکار به حریم دانشگاه و حتی دانشجویان بود، باید به ارزش‌های مکان علمی و دانشجویان احترام گذاشته شود. این رفتار آژانس و آنها که در داخل به آن چراغ سبز نشان دادند توهین به جامعه علمی کشور بود. باید مسبب انجام بی‌حرمتی به محیط علم و دانش به مردم معرفی شود.


تقاضامندم که سران سه قوا نتیجه نشست‌هایی که برگزار می‌کنند را به صورت شفاف به مردم اطلاع دهند و در ضمن زمانی را که برای برنامه‌ها تعیین می‌کنند اعلام کنند تا مردم به صورت ملموس تغییرات را احساس کنند نه اینکه مدام خبر نشستی را بشنوند که نتیجه‌اش مشخص نیست.


در تلگرام طلایی، کانال بی‌بی‌سی و صدای آمریکا فیلتر شده است اما کانال دویچه‌وله آلمان و دیگر کانال‌های ترویج خشونت و اخلالگری در جامعه آزادانه به فعالیت تفرقه‌افکنانه مشغولند. یعنی کانال‌های ضدانقلاب را از یکدیگر تفکیک کرده‌اند در حالی که هدف همه آن کانال‌ها یکی است.


داستان مذاکره امروز ما با اروپا بر سر برجام حکایت شریک دزدی است که رفیق قافله شده است. بی‌شک این رفیق نابکار با آن پیشینه که دارد هدفش به زانو درآوردن ایران در مقابل آمریکا به صورت گام به گام است.


بعضی از افراد جریان مدعی اصلاح‌طلبی به حدی دچار انحراف شده‌اند که اگر آمریکا در جایی موفق بشود خوشحال می‌شوند و بر عکس اگر برای نظام و جبهه مقاومت پیروزی حاصل شود غم چهره ‌آنان را می‌گیرد.


همه مشکلات امروز در کشور بازمی‌گردد به ناشنوایی عده‌ای در قبال نصیحت رهبری که مردم آن را هم تکرار کردند و آن هم اینکه به غرب اعتماد نکنید و به اجرای اقتصاد مقاومتی تمرکز کنید.


رهبری در جریان مذاکره با 5+1 گفته بودند به مذاکرات خوشبین نیستند اما دولت و حامیانش از کنار این هشدار گذشتند. حالا در مذاکره با اروپا هم رهبری هشدار داده‌اند اما همین طیف همچنان اصرار بر ادامه توافق «هیچ» هسته‌ای دارند، اگر اروپا نتوانست به تعهدات خود عمل کند آیا طیف حامی برجام حاضرند خسارت آن را به مردم بپردازند؟


در روستاهای مشهد بعضا به علت نبود مشتری، پشم گوسفندها را دور می‌ریزند. پیشنهاد می‌کنم با راه‌اندازی کارگاه‌های خانگی ریسندگی، علاوه بر کارآفرینی از هدر دادن این کالای ارزشمند جلوگیری شود. البته اگر سیاست‌های واردات پوشاک و ارز ترجیحی و... اجازه بدهد.


اتمام پروژه‌های مسکن مهر می‌تواند رونق خوبی به مناطق ساخت این پروژه‌ها بدهد و عدم اتمام این پروژه موجب وارد شدن زیان به سرمایه‌های مردم می‌شود که در آنجا هزینه شده است. با پایان هر واحد مسکن مهر و فراهم آوردن امکانات برای خانواده‌ها در این مناطق می‌توان از فشار اقتصادی بر اقشار کم‌درآمد جامعه کاست اما تعلل مسئولین جای سوال دارد که امیدوارم نمایندگان مجلس آن را به‌طور جدی پیگیری کنند.


برق بسیاری از منازل در آستانه اشرفیه واقع در استان گیلان، بدون کنتور مصرف می‌شود و با توجه به هوای این منطقه کولرها در ساعات طولانی روشن هستند. بنده این موضوع را به اداره برق منطقه اطلاع دادم ولی بی‌حاصل بود. از کیهان می‌خواهم برای احقاق حقوق ملی در مصرف انرژی این مورد را به گوش مسئولان برساند.


اگر خاموشی‌ها برنامه‌ریزی شده و منظم است چرا اداره برق تهرانسر از ساعت 15 تا 17 تاریخ 97/4/16 طی سه بار اقدام به قطع و وصل برق این منطقه کرد؟!


دستورالعمل جدید وزیر آموزش و پرورش در مورد ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی 97-98 اگر اجرایی شود بسیار مسئله‌ساز خواهد شد! کدام عقل سلیم می‌پذیرد مدرسه‌ای مثلا 200 نفره یک معاون داشته باشد یا معاون پرورشی نداشته باشد؟ اگر بدلیل نبود اعتبار این کار صورت می‌گیرد، این صرفه‌جویی نیست بلکه تیشه به ریشه زدن است! صرفه‌جویی استفاده درست است نه مصرف نکردن! مسئولان دلسوز تعلیم و تربیت تدبیری نمایند.


مکان مصلی از مناطق جنوبی و مرکزی تهران بسیار دور است و یکی دو ساعت به ظهر باید راه بیفتیم و وقتی هم به منزل می‌رسیم ساعت حدود 4 عصر است! از نظر نور، صدا و تهویه نیز همچنان مشکلاتی دارد. فاصله پارکینگ‌ها تا شبستان هم بسیار دور است و باید کلی در زیر آفتاب پیاده‌روی کرد! مسئولان امر تدبیری نمایند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: