کد خبر: ۷۷۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۹۷۰
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از پروژه هتل گران‌میراث رشیدیه در تهران بازدید به‌عمل آورد.
بازدید مونسان از پروژه هتل گران‌میراث رشیدیه در تهران
به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، امروز سه‌شنبه 19 تیر با همراهی معاون گردشگری و معاون میراث‌فرهنگی این سازمان از بخش‌های مختلف پروژه هتل گران‌میراث رشیدیه بازدید کرد.

او در بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه و در گفت‌وگو با سرمایه‌گذار و مهندسان آن در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

معاون رئیس‌جمهوری در این بازدید با اشاره به اقدام ارزشمند سرمایه‌گذار پروژه در استفاده از نقاشی و معماری اصیل ایرانی در این پروژه از حمایت‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و دولت تدبیر و امید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری خبر داد.

او گفت: «سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری، اشتغال و درآمدزایی را به‌دنبال دارد.»

پروژه هتل گران‌میراث رشیدیه در دو فاز در حال اجراست که فاز اول آن در زمینی به مساحت 10هزار مترمربع در دست اجراست که 80درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شامل 45 سوئیت اقامتی، یک تالار بزرگ پذیرایی، چهار رستوان، یک رستوران سنتی، مجموعه ورزشی، مجموعه آبی و... است.

فاز دوم این پروژه نیز که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، شامل 300 اتاق و سوئیت پذیرایی، مجموعه ورزشی، تالار و رستوران است.

پروژه هتل گران‌میراث رشیدیه با سرمایه گذاری صددرصدی از سوی بخش خصوصی در حال اجراست و در این پروژه از نقاشی‌ها و طرح‌های دوران مختلف و معماری اصیل ایرانی استفاده شده و فرهنگ، تاریخ، تمدن و هویت تاریخی دوره‌های مختلف ایران بزرگ را به تصویر کشیده است.

علاوه بر معاون گردشگری و معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، رامین افشاری مدیرعامل کانون اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی، قدرت ابراهیمی مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست و دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران، مونسان را در این بازدید همراهی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: