کد خبر: ۷۷۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۵۲۸
مونسان در بازدید از بازار تاریخی عودلاجان مطرح کرد
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز سه‌شنبه 19 تیر از بازار تاریخی عودلاجان بازدید کرد و از نزدیک وضعیت این بازار تاریخی را مورد بررسی قرار داد.
تبدیل عودلاجان به یک مرکز گردشگری جذاب در قلب تهران/ برپایی جمعه‌بازار فروش صنایع‌دستی

به‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، ظهر امروز با همراهی تعدادی از معاونان و مدیران این سازمان و پیمان حسین محسنی شهردار منطقه 12 با حضور در بازار تاریخی عودلاجان از بخش‌های مختلف این بازار بازدید به عمل آورد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با حضور در فروشگاه‌های مختلف صنایع‌دستی در این بازار و گفت‌وگو با مردم و کسبه، ضمن شنیدن درددل‌های آن‌ها از نزدیک به بررسی وضعیت فروش و عرضه محصولات صنایع‌دستی در بازار عودلاجان پرداخت.

مونسان در این بازدید با اشاره به ظرفیت بازار عودلاجان به‌عنوان یک مکان تاریخی و زیبا در تهران گفت: «این بازار باید به یک مکان جذاب گردشگری در پایتخت تبدیل شود.»

او افزود: «برپایی جمعه‌بازار فروش محصولات صنایع‌دستی می تواند به رونق فروش و عرضه محصولات صنایع‌دستی در این بازار تاریخی کمک کند.»

معاون رئیس‌جمهوری افزود: «ضمن این‌که برگزاری رویدادهای مختلف و جشنواره‌های گوناگون و جذاب و نیز هدایت تورهای گردشگری به این منطقه می‌تواند عودلاجان را به یک مکان گردشگری جذاب در قلب تهران تبدیل کند.»

مونسان سپس به تبلیغات تلویزیونی اشاره کرد و افزود: «این بازار باید به‌شکل مناسبی معرفی شود و در این خصوص آمادگی داریم با همکاری کسبه بازار و شهرداری منطقه 12 با اجرای تبلیغات تلویزیونی، این بازار به‌شکل خوبی به گردشگران و مردم تهران معرفی شود تا رونق فروش صنایع‌دستی را به‌دنبال داشته باشد.»

بازار تاریخی عودلاجان در منقطه 12 شهرداری و در قلب تهران واقع شده که به‌همت سازمان میراث‌فرهنگی، شهرداری و کسبه سامان‌دهی شده و در حال حاضر بیش از 100 فروشگاه صنایع‌دستی در این بازار فعالیت دارند.

پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی، محمد محب‌خدایی معاون گردشگری، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی، رامین افشاری مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، قدرت ابراهیمی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست و دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث‌فرهنگی استان تهران در این بازدید حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: