کد خبر: ۷۷۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۶۱۰
سفر دروازه بان پرسپولیس به ترکیه دردسرهایی برای وی به همراه داشته است.
جنجال به خاطر سفر گلر پرسپولیس به ترکیه؛ تفریح یا مذاکره؟/ بیرانوند حداقل تا نیم فصل ماندنی استبه گزارش خبرداغ ، علیرضا بیرانوند مانند سایر ملی پوشان فعلا دوره استراحت بعد از جام جهانی را سپری می کند و به همین علت در اردوی قرمزها در کرواسی حاضر نشد.

 

در حالی که عنوان شده بود وی زودتر از موعد به استراحت پایان داده و به کرواسی می رود در نهایت تصمیم گرفت از زمان استراحتش استفاده کند و با خانواده راهی ترکیه شد.

 

حضور وی در این کشور همزمان با شایعه علاقمندی یک تیم مطرح سوپرلیگ ترکیه به جذب بیرانوند شایعه حضور وی در ترکیه برای مذاکره مطرح شد.

 

با این حال بیرانوند تاکید کرده که سفرش کاملا تفریحی بوده و خبری از مذاکره نیست ضمن اینکه وی با پرسپولیس قرارداد دارد و حداقل تا نیم فصل که پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها باز شود در این تیم ماندنی است.

 

برانکو نیز به مدیران باشگاه تاکید کرده به این گلر نیاز دارد و می توان پیش بینی کرد که وی حتی بعد از نیم فصل نیز نتواند پرسپولیس را ترک کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: