کد خبر: ۷۷۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۶۳۷
جزیره کیش در دومین هفته از جشنواره تابستانی، میزبان آیین ها و سنت های استان گلستان است.
هنرمندان گلستانی، میهمان هفته فرهنگی استانها در بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در بیست و یکمین جشواره تابستانی، 45 نفر از هنرمندان استان گلستان، با قومیت های ترکمن، کتول و قزل باش رامیان برای برپایی نمایشگاه و جشنواره آئینی وارد جزیره کیش شدند.

در این نمایشگاه که از 19 تا 21 تیر از ساعت 20 تا 2 بامداد در محوطه بیرونی تالار شهر برگزار می شود، 15 غرفه برای ارائه صنایع دستی، خوراکی ها، آثار هنری، سوغات استان گلستان، معرفی فرصت های گردشگری و سرمایه گذاری حضور دارند و 3 گروه موسیقی آئینی قومیت های مختلف از جمله گروه موسیقی "نجوای کتول" نوازنده موسیقی سریال پر مخاطب "پایتخت" نیز به اجرای برنامه می پردازند.

گفتنی است جشنواره فرهنگی و هنری استانها در بیست و یکمین جشنواره تابستان کیش هر هفته از سه شنبه تا پنجشنبه در محوطه مقابل تالار شهر کیش با حضور گروه های نمایشی و عرضه محصولات فرهنگی، هنری و سنتی یکی از استانها برگزار می شود.

شایان ذکر است بیست و یکمین جشنواره تابستانی کیش از 8 تیر با اجرای برنامه های متنوع و شاد خانوادگی آغاز شده است و تا 15 شهریور ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: