کد خبر: ۷۷۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۷۴۱
کاروان استقلال برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی ترکیه شد و بعید است که برای بازی سوپرجام به تهران برگردد.
تهدید سازمان لیگ به جایی نرسید؛ انصراف احتمالی استقلال از سوپرجام/ شفر: به قدر کافی غایب داریمبه گزارش خبرداغ، از مدتی قبل سرمربی استقلال در مصاحبه های خود اعلام کرد که زمان برگزاری سوبرجام(29 تیر ماه) مناسب نیست و بهتر است بازی لغو شود.

 

در این مدت استقلالی ها تلاش زیادی کردند که یا این بازی لغو شود و یا به زمان دیگری موکول شود اما با درخواست آنها موافقت نشد.

 

امروز کاروان استقلال برای برگزاری اردوی تدارکاتی به ترکیه رفت، اردویی که ظاهرا بیش از 10 روز به طول خواهد انجامید و این یعنی اینکه آبی ها قصد حضور در سوپرجام را ندارند و بعید است اردوی خود را زودتر از موعد مقرر تمام کنند.

 

نزدیکان شفر می گویند او تحت هیچ شرایطی حاضر نیست تیمش در تاریخ یاد شده به مصاف پرسپولیس برود و اگر این تصمیم تبعاتی هم داشته باشد باشگاه باید آن را بپذیرد.

 

پیش از این مسئولان سازمان لیگ اعلام کردند هر تیمی از حضور در سوپرجام انصراف دهد دو میلیارد تومان جریمه می شود و باید دید این تهدید چقدر جدی است.

 

شفر به مدیران باشگاه اعلام کرده با جدایی ابراهیمی و عدم تمدید قرارداد برخی دیگر از بازیکنان و البته غیبت بسیاری از بازیکنان گذشته و جدید به خاطر مصدومیت، علاقه ای ندارد تا در آستانه بازی حساس با السد قطر، بازیکنانش به خاطر فشار بازی سوپرجام در خطر مصدومیت قرار بگیرند.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: