کد خبر: ۷۷۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۴۴۴
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون EC آب در خرمشهر 1900 تا 2000 میکروموس بر سانتیمتر است و مردم می توانند از آب لوله‌کشی در شهرستان بنوشند و مشکلی وجود ندارد.
شوری آب در خرمشهر از بین رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون EC آب در خرمشهر 1900 تا 2000 میکروموس بر سانتیمتر است و مردم می توانند از آب لوله‌کشی در شهرستان بنوشند و مشکلی وجود ندارد.

عبدالله سامری با اشاره به بهبود وضعیت شوری آب در خرمشهر اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت آب خرمشهر از وضعیتی که موجب اعتراضات مردم در این شهرستان شد بهبود پیدا کرده و شوری آب نیز از بین رفته است و اکنون آب شهری شیرین است.


وی با بیان این‌که مشکلی در بحث شوری آب در خرمشهر وجود ندارد، افزود: آب در شهر و یکسری از روستاهای این شهرستان شیرین شده است و مردم می‌توانند از این آب استفاده کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون EC آب در خرمشهر 1900 تا 2000 میکروموس بر سانتیمتر است و مردم می‌توانند از آب لوله کشی در شهرستان بنوشند و مشکلی وجود ندارد.

سامری با بیان این‌که قبول داریم که کیفیت آب خرمشهر مانند کیفیت ابتدایی آب شهرستان در 15 سال پیش نیست، عنوان کرد: نمی‌توان این موضوع را رد کرد اما اکنون آب لوله کشی در خرمشهر شیرین شده است و بدون استفاده از دستگاه‌های تصفیه نیز می‌توان این آب را نوشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: