کد خبر: ۷۷۶۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۶۳۰
یک برنامه جالب و مبتکرانه به کاربران کمک می کند که در سفر برترین اطلاعات را به سرعت دریافت کنند. اطلاعاتی مثل تاریخچه شهرها و مدت زمان رسیدن به مقصد از جمله این اطلاعات است.

یک برنامه جالب و مبتکرانه به کاربران کمک می کند که در سفر برترین اطلاعات را به سرعت دریافت کنند. اطلاعاتی مثل تاریخچه شهرها و مدت زمان رسیدن به مقصد از جمله این اطلاعات است.

به گزارش خبرداغ  به نقل از ورج، بسیاری از ما عادت داریم در هر شرایطی از سرویس هایی مثل ویکی پدیا برای دسترسی به اطلاعات استفاده کنیم. اما اگر بدون آن که ناچار باشیم مرتب ویکی پدیا را بررسی کنیم، اطلاعات مهم خودشان به سراغمان بیاییند چه ؟

اپلیکیشن جدید و جالب ارائه شده توسط شرکت "Malte Ubl"، یک اپلیکیشن کاربردی برای افرادی است که در سفر هستند. این شرکت از زیر مجموعه های کمپانی گوگل است.اما این برنامه جالب دقیقا چگونه کار می کند؟

این برنامه به صورت خودکار موقعیت مکانی کاربر را پیدا کرده و بر اساس محل سفر وی، مقالات مرتبط با شهر یا تاریخچه آن را به کاربر معرفی می کند. جالبتر از همه این که حتی اگر مایل باشید می توانید اطلاعات را به صورت صوتی نیز دریافت کنید. 

اپلیکیشنی که شما را تبدیل به یک «ویکی پدیای سیار» می کند / از تاریخچه شهرها تا زمان رسیدن به شهر بعدی

 این برنامه با برنامه با فایرفاکس و گوگل کروم همکاری دارد. سازنده این برنامه در این خصوص می گوید: "من این برنامه را برای مصرف شخصی ایجاد کردم. اما بعدها پس از بازخوردهایی که از دوستانم گرفتم علاقه مند شدم که به توسعه این سیستم بپردازم."

با همه این ها، این برنامه جالب هنوز در مرحله آزمایشی است و مسیری نسبتا طولانی تا تکمیل شدن در پیش دارد.اما شاید بد نباشد گاهی در حین سفراطلاعات خود را به روز کنیم. خواه سفر زمینی باشد و خواه سفر هوایی.


 انتخاب


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: