کد خبر: ۷۷۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۴۷۴
رئیس جمهور آمریکا، قاضی برت کاوانا را به عنوان نامزد عضویت در دیوان عالی این کشور انتخاب کرده است.دیوان عالی آمریکا نه کرسی دارد که با تصمیم آنتونی کندی برای بازنشستگی در سن ۸۱ سالگی یکی از آنها از پایان ماه ژوئیه خالی می ماند.با توجه به این که سنای آمریکا در کنترل جمهوری خواهان است انتظار می رود ترامپ بتواند نامزد مورد نظرش را وارد دیوان عالی کند.
ترامپ نامزد مورد نظر خود برای دیوان عالی را معرفی کرد

رئیس جمهور آمریکا، قاضی برت کاوانا را به عنوان نامزد عضویت در دیوان عالی این کشور انتخاب کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از برنا، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، قاضی برت کاوانا را به عنوان نامزد عضویت در دیوان عالی این کشور انتخاب کرده است.

دیوان عالی آمریکا نه کرسی دارد که با تصمیم آنتونی کندی برای بازنشستگی در سن ۸۱ سالگی یکی از آنها از پایان ماه ژوئیه خالی می ماند.

با توجه به این که سنای آمریکا در کنترل جمهوری خواهان است انتظار می رود ترامپ بتواند نامزد مورد نظرش را وارد دیوان عالی کند.

کاوانا که ۵۳ سال دارد در سال ۲۰۰۶ از سوی جورج بوش رئیس جمهور وقت آمریکا به عنوان قاضی یک دادگاه تجدید نظر فدرال در واشنگتن دی سی منصوب شد.

او پیش از آن وکیل کاخ سفید در دولت بوش بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: