کد خبر: ۷۷۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۵۸۱
رییس کمیته پیشکسوتان استقلال معتقد است هافبک ملی پوش باید پیش از امضای قرارداد با الاهلی قطر، مسئولان این باشگاه را در جریان تصمیم خود قرار می‌داد.
جباری: ابراهیمی حداقل حرمت هواداران استقلال را نگه می‌داشت

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال از دست ابراهیمی دلخور است. او معتقد است که ابراهیمی باید حداقل مسوولان استقلال را در جریان این موضوع قرار می‌گذاشت.

شرایط استقلال چطور است؟

به نظر من استقلال شرایط خوبی دارد و توانسته بازیکنانی که مدنظرش بوده را جذب کند. البته یکسری ایراداتی هم وجود دارد که به وقتش درخصوص آنها هم صحبت خواهیم کرد. جذب بازیکنانی که گفته می‌شود مصدوم هستند و باید تکلیف‌شان مشخص شود.

این روزها بحث رفتن امید ابراهیمی هم از استقلال شنیده می‌شود.

مگر این موضوع قطعی شده است؟!

در تماسی که ایشان با شفر داشته این موضوع را به اطلاع وی رسانده است.

یعنی واقعا ایشان بدون اینکه اطلاعی به مسوولان باشگاه بدهد، از تیم رفتنی شده است؟! ایشان نباید با شفر تماس می‌گرفت بلکه باید مسوولان استقلال را در جریان قرار می‌داد. شفر یک شخص غریبه است. مگر باشگاه در حق امید ابراهیمی تاکنون کوتاهی کرده است. ممکن است شفر شش ماه دیگر از استقلال برود. او مهمان است اما ابراهیمی می‌خواهد در این مملکت زندگی کند، حداقل حرمت هواداران استقلال را نگه می‌داشت. او هرچه دارد از هواداران استقلال دارد. اگر این کار را نکرده اشتباه کرده و باید با مسوولان استقلال تماس برقرار می‌کرد.

قبول دارید که رفتن او به ضرر استقلال خواهد بود؟

مسلما یک مدت کوتاه تاثیرگذار خواهد بود ولی استقلال تیم بزرگی است و نباید به یک یا دو بازیکن متکی شود. البته من شنیده‌ام که آقای شفر اخلاقش همین‌گونه است و با یک یا دو بازیکن رفتار خوبی دارد و به اصطلاح لی‌لی به لالای آنها می‌گذرد که این کار درستی نیست. من سال‌ها با مربیان بزرگ کار کرده‌ام و این کار درست نیست. مربی باید حریم خود را با بازیکن نگه دارد. البته در این مورد حرف زیاد است و به زودی حرف‌هایم را خواهم زد.

البته ایشان چند بازیکن امید را هم که باشگاه استقلال گرفته بود رد کرد.

من نمی‌دانم ملاک انجام این کار چه بود! اگر خوب بوده و جذب تیم شده‌اند چرا شفر آنها را نخواسته؟ و اگر هم بد بودند چرا جذب باشگاه شدند؟ البته من یک موردی را باید بگویم آن هم این است که ایشان نسبت به استقلال کم‌لطفی می‌کنند و کم‌لطفی ایشان هم این است که جو ایران را دیده و می‌خواهد از طریق هوادار کمی سوءاستفاه کند. آن هم هوادارانی که عاشق باشگاه هستند و روزانه خیلی از آنها به باشگاه مراجعه می‌کنند و از کار خود می‌زنند تا پیگیر تیم شوند.

گویا خیلی از دست شفر ناراحت هستید؟

حرف در مورد ایشان بسیار است اما الان زمانش نیست. امروز نمی‌توانم در مورد ایشان حرف بزنم. شاید فردا و شاید روزهای دیگر صحبت‌هایم را انجام بدهم ولی در مورد ابراهیمی باید بگویم که کاش یک عذرخواهی از هواداران استقلال می‌کرد چون بالاخره اگر در جام جهانی فیکس بازی کرد، به خاطر استقلال بوده و این تیم بوده که باعث رشد ابراهیمی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: