کد خبر: ۷۷۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
تعداد بازدید: ۴۹۰
جدایی هافبک توانمند استقلال برای این باشگاه با دردسرهایی همراه شده است.
مشکل بزرگ شفر بعد از جدایی ابراهیمیبه گزارش خبرداغ، وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال آنقدر از حفظ امید ابراهیمی مطمئن بود که در لیست هایش هرگز نام و نشانی از هافبک های جدید ننوشت زیرا می دانست ابراهیمی در جمع آبی پوشان ماندگار است.

 

با این حال، امید به شکل عجیبی از استقلالی ها خداحافظی کرد و آن طور که منابع خبری نزدیک به شفر می گویند، در تماس مستقیم با سرمربی استقلال اعلام کرد باید به پیشنهاداتی که به لحاظ مالی و پیشرفت برایش بهتر است، پاسخ مثبت بدهد. البته شفر تمام این اتفاقات را از چشم مدیران باشگاه می بیند زیرا آنها به او قول داده بودند همه بازیکنان را در تیم خود حفظ می کنند اما امید از جمع آبی ها جدا شده و به نظر می رسد مجید حسینی هم رفتنی است.

 

فعلا وضعیت برای شفر چندان جالب نیست زیرا توقعات او در زمان نقل و انتقالات هرگز برآورده نشد و از سوی دیگر، آلترناتیو و جانشینی به جای ابراهیمی در ذهن ندارد. البته نامی از علی کریمی هافبک پیشین سپاهان شنیده می شود اما علاقه شفر به ابراهیمی تا حدی است که او بارها، به تمجید از هافبک ملی پوش تیمش پرداخته و از امید با لقب «فرمانده» یاد می کرد اما همین فرمانده اعلام کرده قرار نیست ادامه فوتبالش را در استقلال بگذراند.

 

فعلا مشکلات استقلال یک وجه دیگر هم پیدا کرد و باید فکری به حال جدایی امید ابراهیمی و یافتن یک هافبک تدافعی در حد او کنند. البته در فوتبال ایران، نظیر ابراهیمی بسیار کم است. آیا علی کریمی استقلالی می شود و آیا در صورت حضور در جمع آبی پوشان، می تواند جای خالی ابراهیمی را به بهترین شکل ممکن پر کند؟

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: