کد خبر: ۷۷۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۴۷۹
سروش رفیعی برای حضور شش ماهه در یک تیم لیگ برتری پیشنهادهای زیادی دریافت کرده است.
رقابت سه تیم لیگ برتری برای جذب هافبک پرسپولیس؛ رفاقت، بازی در تهران یا پول بیشتر؟به گزارش خبرداغ ، مسئولان پرسپولیس با عقد قرارداد دوساله توانستند بار دیگر سروش رفیعی را جذب کنند اما به علت محرومیت امکان استفاده از وی در نیم فصل اول را ندارند.

 

رفیعی که فصل گذشته عضو تیم الخور قطر بود در نیم فصل اول باید در تیمی دیگر بازی کند و از نیم فصل دوم به پرسپولیس ملحق شود.

 

در همین خصوص سه تیم لیگ برتری نساجی مازندران، پیکان تهران و فولاد خوزستان به وی پیشنهاد کرده اند که نیم فصل اول برای شان بازی کند.

 

نکونام به خاطر ارتباط خوبش با رفیعی امیدوار است که این بازیکن را جذب کند، پیکان به این دلیل که رفیعی علاقمند به بازی در تهران است شانس بالایی دارد و فولاد که تیم سابق رفعیی محسوب می شود برای نیم فصل مبلغ بیشتری نسبت به دو تیم دیگر پیشنهاد کرده است.

 

باید دید در نهایت خرید جدید قرمزها از بین رفاقت قدیمی، بازی در تهران و پول بیشتر کدام گزینه را برای نیم فصل اول انتخاب می کند!

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: