کد خبر: ۷۷۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۵۶۳
بانک کشاورزی بیش از 40 درصد از منابع مالی طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور را تامین می کند.
مشارکت بانک کشاورزی در طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور
به گزارش خبرداغ، فاز نخست خط انتقال آب خلیج فارس به بخش صنعت در گل گهر سیرجان و مس سرچشمه از توابع استان کرمان و بخش صنعت چادرملوی استان یزد به طول تقریبی 300 کیلومتر در حال انجام است و بانک کشاورزی با پرداخت بیش از 40 درصد از اعتبار مورد نیاز این طرح، در تامین منابع مالی آن مشارکت می کند.  

بر اساس این گزارش، اعتبار این طرح از محل تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی تامین شده است و بانک کشاورزی در کنار دو بانک دیگر ، تامین مالی این طرح را ، که تا سال 1398 به بهره برداری می رسد، برعهده دارند.

شایان ذکر است طولانی شدن دوره خشکسالی در سه استان هرمزگان، کرمان و یزد که در اقلیم خشک قرار دارند، منابع آبی آن ها را در وضعیت بحرانی قرار داده است و بانک کشاورزی، مشارکت در تامین مالی طرح انتقال آب از منابع پایدار آبی برای بخش های صنعتی و همچنین آب شرب را مسئولیت سرزمینی و تعهد ملی خود در قبال هم وطنان و نسل های آینده می داند.

منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: