کد خبر: ۷۷۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۴۴۲
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط فعلی بهتر است کی‌روش را تا پایان جام ملت‌های آسیا حفظ کنیم تا تیم ملی بتواند دوباره قهرمانی در آسیا را تجربه کند.
بهتر است کی‌روش را تا پایان جام ملت‌های آسیا حفظ کنیم/ در جام‌جهانی در فاز حمله حرفی برای گفتن نداشتیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حمید درخشان در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار داشت: اگر بخواهیم از دیدگاه مردم به عملکرد تیم ملی نگاه کنیم می‌بینیم که نتایج به دست آمده رضایت بخش بوده و مورد پسند عام قرار گرفته است، اما اگر از منظر فوتبالی نگاه کنیم متوجه می‌شویم که ما ضعف‌هایی در تیم ملی داشته‌ایم.


وی ادامه داد: شاگردان کی‌روش فقط در بحث دفاع کردن خوب عمل کردند و در حمله حرفی برای گفتن نداشته و در جام جهانی گلی به ثمر نرساندند، با توجه به حذف اسپانیا و پرتغال از جام جهانی می‌توانستیم رو به جلو بازی کنیم و این تیم ملی ما باشد که از گروه خود صعود کند.


پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص وضعیت سر مربی تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به شرایط فعلی بهتر است که کی‌روش را تا پایان جام ملت‌های آسیا حفظ کنیم تا تیم ملی بسیار هماهنگ و با برنامه بتواند دوباره قهرمانی در آسیا را تجربه کند.


درخشان در خصوص اظهارات کی‌روش علیه برانکو تصریح کرد: دلیلی ندارد که هنوز عرق جام جهانی خشک نشده علیه کسی موضع گیری کرد. برانکو مسئولیت بزرگی در پرسپولیس دارد و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. بهتر است فدراسیون فوتبال نقش میانجی بین برانکو و کی‌روش ایفا کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: