کد خبر: ۷۷۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۵۱۹
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از نمایشگاه «هیچ و همه» آثار استاد پرویز تناولی و 40 نفر از دانش‌آموختگان او در گالری مجموعه باغ کتاب تهران بازدید کرد.
بازدید مونسان از نمایشگاه آثار استاد تناولی در گالری باغ کتاب

به‌ گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز سه‌شنبه 19 تیر با حضور در باغ کتاب تهران، از نمایشگاه آثار استاد پرویز تناولی در گالری این مجموعه بازدید به‌عمل آورد و بر حمایت از هنرمندان عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

در این بازدید وحید ملکی مدیر گالری توضیحاتی را به معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ارائه کرد.

نمایشگاه «هیچ و همه» شامل آثاری از استاد پرویز تناولی و 40 نفر از شاگردان این هنرمند است که در طول 40 سال گذشته نزد او آموزش دیده‌اند.

در این نمایشگاه حدود 170 اثر به‌نمایش درآمده است که 40 اثر مربوط به آثار استاد تناولی است.

محمد محب‌خدایی معاون گردشگری، پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی، رامیان افشاری مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و قدرت ابراهیمی مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی مونسان را در این بازدید همراهی کردند.

این نمایشگاه از 15 تیر تا 12 مرداد همه‌روزه تا ساعت 10 شب در مجموعه باغ کتاب تهران میزبان علاقه‌مندان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: