کد خبر: ۷۷۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۴۴۴
بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، یک هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات طی سه ماه نخست سال جاری در حوزه برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است.
همراهی بانک ملی با دولت در ایجاد اشتغال پایدار
به گزارش خبرداغ، این بانک همچنین در جهت ساماندهی و کمک به تکمیل و راه اندازی واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از 100 نفر و بنگاه های کوچک و متوسط، تعداد 186 فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و 922 میلیارد ریال در مدت مذکور تخصیص داده است.

بانک ملی ایران در مدت مذکور همچنین تعداد شش فقره تسهیلات ریالی به ارزش 9 هزار و 560 میلیارد ریال در حوزه های صنایع انتقال آب، احداث راه آهن، کارخانه فولاد، تولید تایر، قوطی فلزی و گردشگری مصوب کرده است.

بانک ملی ایران سال گذشته در راستای کمک به تحقق سیاست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تعداد سه هزار و 982 فقره تسهیلات به ارزش بیش از 31 هزار و 871 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی و بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرد و با اختصاص بیشترین میزان پرداخت تسهیلات به این واحدها، رتبه نخست نظام بانکی کشور را به خود اختصاص داد.

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: