کد خبر: ۷۷۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۷۹۳
باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌های خارجی خود نیازمند ارز دولتی دلار است.
علیرضا بیرانوند و وحید امیری پرسپولیس را نجات می‌دهند؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی‌های خارجی خود نیازمند ارز دولتی دلار است اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان این باشگاه، هنوز ارز دولتی از سوی بانک مرکزی به پرسپولیسی‌ها داده نشده و ظاهرا هم قرار نیست چنین شود.

 

 حال آنکه همین موضوع می‌تواند خطر محرومیت پرسپولیس را در پی داشته باشد. پرسپولیسی‌ها در حالی به پرداخت پول به نیلسون و گابریل محکوم شده‌اند که در شرایط فعلی نه ارز دولتی دارند و نه می‌توانند اقدام به خرید ارز غیردولتی کنند چون این کار تخلف از قانون محسوب می‌شود.

 

در این شرایط پیچیده مدیران باشگاه پرسپولیس می‌توانند فقط یک راه برای فرار از محرومیت داشته باشند. پرسپولیس به واسطه حضور بازیکنانش در جام‌ جهانی بیش از ۷۰۰ هزار دلار (۶ میلیارد تومان) نصیبش شده است. پولی که البته هنوز به حساب این باشگاه واریز نشده و به واسطه تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود هم مشخص نیست چه زمانی و به چه روشی این کار انجام شود.

 

با این حال راه دیگری برای نجات پرسپولیس وجود ندارد. البته باشگاه می‌تواند با انتقال بیرانوند به اروپا درآمدزایی و بدهی‌هایش را تسویه کند اما آن وقت دست‌های خودش خالی می‌ماند. برای همین آنها احتمالا بیرانوند و امیری را تا نیم‌فصل نگه می‌دارند و سپس با پول انتقال آنها و یا با پولی که فیفا بابت حضورشان در جام جهانی می‌دهد، بدهی‌هایش را بپردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: