کد خبر: ۷۷۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید: ۳۵۵
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمانهای بین المللی در وین با مدیرکل سازمان بین المللی صندوق اوپک برای توسعه بین المللی (اوفید) دیدار کرد.
دیدار غریب آبادی با مدیرکل سازمان بین المللی صندوق اوپک برای توسعه بین المللی
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین، با الحربیش، مدیرکل صندوق اوپک برای توسعه بین المللی دیدار و گفتگو کرد.
 ر این ملاقات که به منظور آشنائی و ارائه اعتبارنامه سفیر و نماینده دائم جدید کشورمان برگزار شد، طرفین بر توسعه روابط فیمابین تاکید کردند.
در این دیدار، غریب آبادی گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از بنیانگذاران اصلی این سازمان بوده و همواره از نقش اساسی این سازمان در فقرزدائی و ایجاد توسعه پایدار در میان کشورهای عقب افتاده حمایت کرده و خواهان همکاری های نزدیک تر با این سازمان است.
وی ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از اهداف و ماموریت های این صندوق در سایر سازمان های بین المللی، بر ظرفیت های شرکت های ایرانی برای کمک به اجرای پروژه های مختلف این صندوق در کشورهای هدف، تاکید کرد.
مدیرکل اوفید نیز در این دیدار، از نقش ارزنده جمهوری اسلامی ایران در این سازمان و همچنین ارائه ابتکارات و نقطه نظرات سازنده در جهت تقویت و توسعه اهداف این سازمان قدردانی و از ایران به عنوان یکی از کشورهای مهم این سازمان یاد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: