کد خبر: ۷۷۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
تعداد بازدید: ۸۳۲
همگام با عربستان در اقدامی ضدایرانی؛
روسیه طبق توافق خود با اوپک، تولید نفتش را افزایش داد و در چهار روز نخست ماه میلادی جاری ۱۱.۱۹۳ میلیون بشکه در روز در مقایسه با ۱۱.۰۶ میلیون بشکه در روز در ژوئن تولید کرد
روسیه تولید نفت خود را 200 هزار بشکه افزایش داد

روسیه طبق توافق خود با اوپک، تولید نفتش را افزایش داد و در چهار روز نخست ماه میلادی جاری ۱۱.۱۹۳ میلیون بشکه در روز در مقایسه با ۱۱.۰۶ میلیون بشکه در روز در ژوئن تولید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  اویل پرایس، روسیه و عربستان سعودی ماه گذشته متحدانشان در توافق کاهش تولید را مجاب کردند با افزایش تولید به منظور آرام کردن نگرانی‌های بازار و مصرف کنندگان نسبت به کمبود عرضه موافقت کنند. الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه اظهار کرده است که سهم روسیه از یک میلیون بشکه افزایش توافق شده تولید کشورهای اوپک و غیراوپک، حدود ۲۰۰ هزار بشکه در روز خواهد بود.

پیش از تصمیم کشورهای اوپک و غیراوپک برای تسهیل محدودیتهای عرضه و کاهش پایبندی به توافق کاهش تولید به ۱۰۰ درصد، سهم روسیه در کاهش تولید ۳۰۰ هزار بشکه در روز نسبت به سطح تولید اکتبر سال ۲۰۱۶ بود. تولید روسیه در آن زمان به ۱۱.۲۴۷ میلیون بشکه در روز رسیده بود که بالاترین تولید ماهانه این کشور در ۳۰ سال گذشته بود.

حتی پیش از دیدار اوپک و متحدانش برای بازنگری سیاست تولید، روسیه افزایش تولیدش را آغاز کرده بود و در نخستین هفته ژوئن ۱۱.۰۹ میلیون بشکه در روز نفت تولید کرده بود که ۱۴۳ هزار بشکه در روز بالاتر از سقف تولید این کشور تحت توافق اوپک پلاس بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: