کد خبر: ۷۷۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۳۹۳
سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد هزینه برگزاری اردوی کرواسی از برخی از نقاط ایران ارزان‌تر است.
حمیدرضاگرشاسبی: برگزاری اردو در کرواسی از داخل ایران ارزان‌تر است/ آماده برگزاری سوپرجام هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص درآمد باشگاه پرسپولیس از حضور بازیکنانش در جام جهانی و اینکه آیا مقدار درآمد این باشگاه محاسبه شده است یا خیر، گفت: به تعداد بازیکنانی که در تیم ملی داشتیم از جام جهانی درآمد خواهیم داشت. طبق جدولی که وجود دارد درآمد باشگاه‌ها از جام جهانی تعریف شده اما باید ببینیم جدول فدراسیون فوتبال به چه شکلی می‌شود و میزان درآمد به چه شکل تقسیم خواهد شد.

 

وی در واکنش به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس روی درآمد حضور بازیکنانش در جام جهانی برای هزینه‌های جاری باشگاه حساب کرده است، تصریح کرد: قطعا همینطور است. ما برای دریافت این پول لحظه شماری می‌کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت آکادمی این باشگاه و اینکه آیا محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات روی عملکرد تیم‌های پایه پرسپولیس هم تأثیر منفی گذاشته است، گفت: بله محرومیت ما از رده نونهالان تا بزرگسالان بود. تیم نونهالان ما 11 نفر هم نمی‌شود تا به زمین بروند و بازی کنند. در هر صورت مجبوریم این وضعیت را سپری کنیم تا پنجره نقل و انتقالاتی مان باز شود و جبران کنیم.

گرشاسبی درباره اینکه پیش از مسابقات جام جهانی گفته بوده بعد از این مسابقات ناگفته‌هایی در خصوص دلایل عدم دعوت سیدجلال حسینی به تیم ملی را مطرح خواهد کرد، گفت: الان قرار است همه در آرامش کار کنیم تا تیم ملی حداقل در جام ملت‌های آسیا نتیجه بگیرد. صحبت‌هایی با تاج داشته‌ایم و مسائل در حال پیگیری است. همانطور که گفتم قرار است فعلا کمک کنیم تا تیم ملی به موفقیت برسد.

 

وی در واکنش به این پرسش که از برانکو ایوانکویچ خواسته است تا دیگر در مورد تیم ملی صحبتی نکند، عنوان کرد: بله، همینطور است. بهتر بود همه گلایه‌ها بعد از جام جهانی با حضور در فدراسیون فوتبال مطرح و بعد از آن رسانه‌ای می‌شد.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیت سیدجلال حسینی و اینکه آیا این بازیکن به دیدار سوپرجام می‌رسد یا خیر، گفت: حسینی در تمرینات دچار کشیدگی جزیی شده بود که اکنون این مشکل رفع شده است و او می‌تواند بازی کند.

 

گرشاسبی در مورد اردوی پرسپولیس کشور کرواسی یادآور شد: اردوی خوب و به موقعی در کرواسی داشتیم در فضایی بدون حاشیه و در سکوت کامل تمریناتمان را انجام دادیم. در برخی از مواقع مربی یک تیم می‌خواهد سر یک بازیکنانش فریاد بزند که این کار را نمی‌توان در حصوص هواداران و مردم انجام داد. برخی به ما گفته‌اند چرا خارج از کشور اردو زده‌اید؟  اردوی ما در کرواسی خیلی ارزانتر از برخی از مکان‌های داخلی بود. بعد از آن هم ما کجا اردو می‌زدیم؟ در داخل کشور جای مناسبی برای اردو زدن نداریم. بعد از آن هم باید به این نکته توجه کنیم که پرسپولیس به هر شهرستانی که برود هواداران به محل تمرین و هتل تیم هجوم می آورند و دیگر اسم آن را اردو نمی‌توان گذاشت. حتی ما برای بازی‌های لیگ هم زمانی که به شهرستان می‌رویم به دلیل هجوم هوادارانمان تمرین روز قبل بازی را لغو می‌کنیم به همین دلایل خواهش می‌کنم منصفانه قضاوت کنند.

 

گرشاسبی درباره زمان حضور علیرضا بیرانوند در تمرینات گفت: این بازیکن با ما قرارداد دارد و زمانی که از سفر برگردد با او صحبت می‌کنیم. در این مدت فشار زیادی روی بازیکنان ملی پوش بوده  و یک ثانیه هم استراحت نداشتند به همین دلیل قرار است دو هفته استراحت کنند تا از فشار و استرس دور شوند.

 

وی در رابطه با تمدید قرارداد وحید امیری و پیشنهادات خارجی که برای این بازیکن آمده است گفت: امیری واقعا یک الگو و قطعا بی‌حاشیه ترین فوتبالیست حال حاضر ایران است. این بازیکن بسیار فهمیده و باشعور است. اکنون هم در حال استراحت است و منتظریم به باشگاه بیاید تا با او صحبت کنیم تا هر چیزی که صلاح است اتفاق بیفتد.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد برگزاری دیدار سوپرجام یادآور شد: با برنامه ریزی که از قبل انجام داده‌ایم. تیممان آماده برگزاری این مسابقه است و در شرایط بازی قرار داریم به امید خدا هر تصمیمی که گرفته شود عملی خواهیم کرد.

 

گرشاسبی در رابطه با دیدارهای تدارکاتی تیم پرسپولیس در کرواسی و حاشیه‌هایی که در یکی از این مسابقات ایجاد شد گفت: این مسائل صحت ندارد. برانکو ایوانکویچ در اولین دیدار تدارکاتی ما هماهنگ کرده بود تا یکی از دروازه‌بانان جوانمان در دروازه حریف قرار بگیرد تا محک بخورد. این موضوع هم بیشتر به دلیل هماهنگی و محک خوردن جوانان بود. بازیکنان جوان در تیم پرسپولیس شکل می‌گیرند و مطمئن باشید در آینده ستارهای زیادی از بین آنها به فوتبال کشورمان معرفی خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: