کد خبر: ۷۷۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۵۳۶
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: تعطیلی با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، و به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران و شرکت برق منطقه ای خوزستان و با موافقت استاندار خوزستان صورت گرفته است.
گرمای هوا، ادارات، شرکت ها و بانک های خوزستان را در روز چهارشنبه تعطیل کرد

به گزارش خبرداغ ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: تمامی ادارات دولتی ، بانک ها و کلیه شرکت های خوزستان به دلیل پیش بینی دما در این استان، به منظور کاهش مصرف برق، در روز چهارشنبه بیستم تیر ماه تعطیل شدند.

کیامرث حاجی زاده گفت: تعطیلی با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش دما، و به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران و شرکت برق منطقه ای خوزستان و با موافقت استاندار خوزستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اخطاریه هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش دما در هفته جاری تا اواخر هفته و پیش بینی وقوع دماهای بالاتر از 49 و 50 درجه گفت: به منظور مدیریت بهینه مصرف برق ، کاهش پیک باری شبکه برق، صرفه جویی در مصرف آب و برق و پیشگیری از بروز حادثه و قطع احتمالی برق، ادارات، بانک ها، مراکز آموزشی خوزستان غیر از مراکز امدادی درمانی، خدماتی عملیاتی ، آتشنشانی ها، و نوبت کاری ها در روز چهارشنبه تعطیل هستند.

وی ادامه داد: کارکنانی که قصد سفر به خارج از خوزستان را دارند می توانند روز سه شنبه را از مرخصی استحقاقی استفاده کنند و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی با آنها همکاری لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: