کد خبر: ۷۷۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۵۲۱
بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بولینگ و بیلیارد منصوب شد. مدیری طی روزهای اخیر در محل این فدراسیون حاضر و به بازی بیلیارد مشغول شد. البته قبلا هم این هنرمند نشان داده بود که علاقه ویژه ای به رشته بیلیارد دارد.
مهران مدیری در فدراسیون بیلیارد پست گرفت

بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بولینگ و بیلیارد منصوب شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  "ورزش سه"، طی حکمی از هاشم اسکندری رئیس فدراسیون، مهران مدیری هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان به عنوان رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس منصوب شد.

مدیری طی روزهای اخیر در محل این فدراسیون حاضر و به بازی بیلیارد مشغول شد. البته قبلا هم این هنرمند نشان داده بود که علاقه ویژه ای به رشته بیلیارد دارد.

حالا مهران مدیری از رییس فدراسیون بیلیارد و بولینگ حکم رسمی دریافلت کرده و به نظر می رسد با این وضعیت حضور هنرمندان در این رشته از این پس پررنگ تر شود.

شاید برگزاری جام ستاره ها با حضور برخی از هنرمندان مطرح یکی از برنامه های فدراسیون در آینده ای نزدیک باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: