کد خبر: ۷۷۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۵۱۴
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: حفظ امنیت خطر قرمز ما است و مخلان امنیت بدانند دستگاه قضایی استان در برابر آنها کوتاه نمی آید و شاهد قاطعیت دستگاه قضایی در حفظ این مقوله مهم خواهند بود.
حفظ امنیت خطر قرمز دستگاه قضا است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام قدرتی در آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بخش خرمدشت افزود: دستگاه قضایی خدمات بسیار وسیعی را به طور مستقیم و غیر مستقیم به سایر دستگاه ها ارائه می دهد، از این رو کار در دستگاه قضایی بسیار پیچیده و سخت است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: مردم باید نسبت به اصلاح جامعه احساس مسئولیت کنند زیرا جرایم، آسیب ها و معضلات اجتماعی با کار شبانه روزی مسئولان کاهش نمی یابد بلکه خود مردم با مسئولیت اجتماعی باید به میدان بیایند تا شاهد کاهش جرایم باشیم.

این مقام قضایی تصریح کرد: قانون باید بین همه اقشار جامعه اجرا شود و در این میان کسانی که بخواهند با کارهای خلاف قانون و با مقاصد شخصی حق افراد و جامعه را تضییع کنند، بدانند که دستگاه قضایی در مقابل آنها خواهد ایستاد.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: احساس امنیت و امنیت در جامعه از مهم ترین اولویت های جامعه بشری در هر نقطه از جهان است و کسی را نمی توان پیدا کرد که بگوید به امنیت نیازی ندارد.

رئیس کل دادگستری قزوین افزود: تامین امنیت از وظایفی است که بر اساس قانون بر عهده دستگاه قضایی نهاده شده است و در این مسیر افرادی نیز به دنبال خدشه دار کردن امنیت حاکم و قانون شکنی برای اهداف شخصی و شوم خود هستند.

وی ادامه داد: به همین خاطر به چنین افرادی هشدار می دهیم که حفظ امنیت خطر قرمز ما است و بدانند که دستگاه قضایی در برابر آنها کوتاه نخواهد آمد و شاهد قاطعیت دستگاه قضایی در حفظ این مقوله مهم خواهند بود.

بر اساس این گزارش، عباس عمویی به سمت رئیس حوزه قضایی بخش خرمدشت منصوب و از زحمات داود رضایی رئیس سابق دادگاه عمومی بخش خرمدشت قدردانی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: