کد خبر: ۷۷۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۶۱۶
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست امروز پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی را معرفی کردند. هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی روز‌های ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور در جاکارتا و پالمبانگ برگزار می‌شود. کاروان ایران با حضور ۳۸۳ ورزشکار در این بازی‌ها شرکت می‌کند و احتمال افزایش تعداد نفرات نیز وجود دارد.
کیمیا علیزاده پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی شد/ کاروان ایران با حضور ۳۸۳ ورزشکار در این بازی‌ها شرکت می‌کند

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست امروز پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی را معرفی کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز از ساعت ۱۰ در دفتر وزیر ورزش برگزار شد.

در نشست امروز اعضای هیات اجرایی در خصوص وضعیت کاروان ایران در بازی‌های آسیایی صحبت کردند و جمع‌بندی نهایی صورت گرفت. یکی از محور‌های مورد بحث نشست امروز انتخاب پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی بود.

اعضای هیات اجرایی پس از بررسی نهایی اعلام کردند کیمیا علیزاده پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی خواهد بود.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی روز‌های ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور در جاکارتا و پالمبانگ برگزار می‌شود. کاروان ایران با حضور ۳۸۳ ورزشکار در این بازی‌ها شرکت می‌کند و احتمال افزایش تعداد نفرات نیز وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: