کد خبر: ۷۷۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۴۹۲
ولی اللّه سیف رئیس کل بانک مرکزی گفت: امروز اولین روز است که بازار ثانویه کار خود را آغاز کرده و از محل 20 درصد صادرات کالاهای بخش خصوصی فعال می‌شود. وی افزود: ارز به صورت فیزیکی ارائه نمی‌شود، بلکه از حساب صادرکننده به حساب وارد کننده منتقل می‌شود.
بازار ثانویه ارز کار خود را آغاز کرد / ارز به صورت فیزیکی ارائه نمی‌شود / برنامه‌ای برای حذف ارز مسافرتی نداریم / درباره خرید و فروش اسکناس در صرافی‌ها، در مرحله بعدی تصمیم‌گیری می‌شود

رئیس‌ کل بانک مرکزی از آغاز به کار بازار ثانویه ارز از امروز خبر داد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از «انتخاب» ، ولی اللّه سیف رئیس کل بانک مرکزی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز اولین روز است که بازار ثانویه کار خود را آغاز کرده و از محل 20 درصد صادرات کالاهای بخش خصوصی فعال می‌شود.

سیف گفت: در این بازار واردکننده با صادرکننده تفاهم می‌کند.

وی افزود: ارز به صورت فیزیکی ارائه نمی‌شود، بلکه از حساب صادرکننده به حساب وارد کننده منتقل می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی در خصوص فعالیت صرافی‌ها، تصریح کرد: درباره خرید و فروش اسکناس در صرافی‌ها در مرحله بعدی تصمیم‌گیری می‌شود.

سیف افزود: فعلا برنامه‌ای برای حذف ارز مسافرتی نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: