کد خبر: ۷۷۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۴۹۵
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی «هزارپا» از چهارشنبه همین هفته خبر داد.
چهارشنبه فیلم سینمایی «هزار پا» به سینما‌ها می‌آیدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره خروجی جلسه ۱۱ تیرماه شورا گفت: در جلسه شورا مقرر شد فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی از چهارشنبه ۱۳ تیرماه در گروه سینمایی کورش به جای «شماره ۱۷ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری روی پرده برود.


وی در پاسخ به این که چرا «شماره ۱۷ سهیلا» انقدر زود از اکران کنار می رود، توضیح داد: قرارداد اکران «شماره ۱۷ سهیلا» ۲ هفته ای بود و در حال حاضر ۲ هفته اکران این فیلم به پایان رسیده و حالا «هزارپا» جایگزین آن می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان گفت: همچنین امروز قرارداد اکران فیلم سینمایی «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان در گروه ماندانا بعد از «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی و فیلم سینمایی «همه چی عادیه» به کارگردانی محسن دامادی بعد از «دم سرخ ها» در همین گروه سینمایی ثبت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: