کد خبر: ۷۷۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۸۳۶
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان قم گفت: متأسفانه به علت اشتباه سهوی و اشتباه محاسباتی رئیس حوزه امتحانی در دبیرستان هدایتی، حدود ۱۰ دقیقه زودتر برگه‌های پاسخنامه شرکت‌کنندگان در کنکور جمع‌آوری‌شده است.
اشتباه عجیب در کنکور قم/ پاسخنامه ها زودتر از وقت قانونی جمع شدند!
به گزارش خبرداغ ، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان قم گفت: متأسفانه به علت اشتباه سهوی و اشتباه محاسباتی رئیس حوزه امتحانی در دبیرستان هدایتی، حدود ۱۰ دقیقه زودتر برگه‌های پاسخنامه شرکت‌کنندگان در کنکور جمع‌آوری‌شده است.
علیرضا فرمانی  با اشاره به وقوع اتفاقی سهوی در یکی از حوزه‌های امتحانی کنکور در قم اظهار داشت: متأسفانه به‌علت اشتباه سهوی و اشتباه محاسباتی رئیس حوزه امتحانی در دبیرستان هدایتی، حدود ۱۰ دقیقه زودتر برگه‌های پاسخنامه شرکت‌کنندگان در کنکور جمع‌آوری‌شده است.

وی با بیان اینکه این اتفاق اعتراضات دانش آموزان و اولیای آنان را به همراه داشته است، ابراز کرد: این اشتباه غیر‌عمد بوده و ما گزارشات خود را برای سازمان سنجش ارسال کرده و منتظر تصمیم نهایی سازمان سنجش خواهیم ماند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: مکاتباتی با سازمان سنجش در این زمینه صورت گرفته تا بتوانیم حق ضایع‌شده دانش آموزان را به آنان برگردانیم و آموزش و پرورش استان به جد دنبال احقاق حق دانش آموزان خواهد بود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: