کد خبر: ۷۷۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۴۸۲
دکتر انصاری لاری که به دلیل کسالت موفق به حضور در موج دوم نشست دریایی اصحاب فرهنگ وهنر جزیره کیش نشده بود درپیامی ضمن ابراز تاسف از این موضوع و پوزش از هنرمندان وفرهیختگان حاضر دراین نشست ، درخصوص برگزاری نشستی ویژه برای بررسی نظرات و پیشنهادات ارائه شده اعلام آمادگی کرد.
پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به جامعه هنرمندان کیشبه گزارش خبرداغ، دکتر انصاری لاری که به دلیل کسالت موفق به حضور در موج دوم نشست دریایی اصحاب فرهنگ وهنر جزیره کیش نشده بود درپیامی ضمن ابراز تاسف از این موضوع و پوزش از هنرمندان وفرهیختگان حاضر دراین نشست ، درخصوص برگزاری نشستی ویژه برای بررسی نظرات و پیشنهادات ارائه شده اعلام آمادگی کرد.

در متن این پیام خطاب به سعید پورعلی معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش آمده است :

ضمن تقدیر و سپاس فراوان از تلاش های موثر واقدامات ارزنده جنابعالی وهمکاران عزیز درحوزه فرهنگی واجتماعی ونیز مساعی جمیله وفعالیت های ثمر بخش همه اصحاب فرهنگ وهنر وادب و اندیشه جزیره کیش از این که بدلیل کسالت موفق به حضور در موج دوم نشست دریایی با این عزیزان وفرهیخته گان نشدم برای خودم متاسف و از محضر همه بزرگواران پوزش میخواهم.

البته درفرصتی که دست داد از طریق کانال تلگرامی رادیو کیش موفق به شنیدن نقطه نظرات خانم ها وآقایان هنرمندی که دراین محفل وزین صحبت کرده بودند، شدم.

از آنجایی که بسیاری از این نظرات و پیشنهادات جالب، نو وقابل تامل و ان شاء الله قابل اجرا خواهد بود از جنابعالی وهمکاران گرامی درحوزه فرهنگی واجتماعی انتظار دارم ضمن ارائه جمع بندی این نظرات به اینجانب، جلسه ویژه ای را با حضور صاحبان این ایده ها وپیشنهادات ونیزمدیران و مسئولان مربوط درحوزه های مختلف سازمان منطقه آزاد وحتی بخش خصوصی ترتیب داده تا درمورد چگونگی اجرا وعملیاتی کردن این نظرات وپیشنهادات بحث وبررسی وراهکار مشخص وموثر اتخاذ گردد.

 

                                                                                                         محمد ابراهیم انصاری لاری   
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: