کد خبر: ۷۷۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۱۰۰۶
طلافروشی‌های بازار باز شدند/ دستگیرشدگان ربطی به اصناف نداشتند رئیس هیأت امنای بازار از بازگشت همه بازاریان به مغازه‌های خود و فعال بودن بازار در شرایط عادی خبر داد و گفت: هیچ یک از دستگیرشدگان ربطی به اصناف نداشتند.
رئیس هیأت امنای بازار تهران خبر داد
به گزارش خبرداغ ، درپی شرایط پیش آمده در بازار بزرگ پایتخت که جمعی از کسبه کرکره مغازه‌هایشان را پایین کشیده بودند و منتظر تامین مسائل امنیتی بودند تا به کسب و کارشان برگردند، از روز گذشته شرایط بازار به حالت عادی خود بازگشت و فقط طلافروشان در باز کردن مغازه‌هایشان تردید داشتند که به گفته عبدالله اسفندیاری - رئیس هیأت امنای بازار تهران - امروز (پنجشنبه) همه کسبه بازار حتی طلافروشان به مغازه‌های خود برگشتند و کارشان را در شرایطی کاملا عادی و طبیعی ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه هیچ یک از دستگیرشدگان در روزهای گذشته در بازار ارتباطی به اصناف و کسبه نداشته‌اند، به ایسنا گفت: امروز بازار تهران شرایط و فضای کاملا عادی را تجربه کرد و همه کسبه حتی آن‌هایی که مغازه‌هایشان را تا دیروز بسته بودند به کسب و کار خود ادامه دادند و هیچ مشکلی هم اکنون در بازار تهران مشاهده نمی‌شود.

رئیس هیأت امنای بازار تهران افزود: قطعا بازاریان و کسبه همچنان نسبت به برخی از شرایط اقتصادی مانند نوسانات ارزی انتقاد دارند و این مسائل با حضور مسئولان دولتی از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت بررسی شده است.

به گزارش ایسنا، اسفندیاری تأکید کرد: همه مسئولان دولتی و بخش خصوصی باید به دنبال حل مشکلات کسبه، بازاریان و مردم باشیم که همین مسئله در جلسات مختلف مورد تأکید قرار گرفته و در تلاشیم تا این مشکلات را حل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: