کد خبر: ۷۷۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۶۲۰
توییتر تلاش های خود را برای مبارزه با ربات ها و ترول های منفی توسعه می دهد.این موضوع با سخت گیری در بخش ثبت نام آغاز می شود.
توییتر سخت گیر تر شد / بررسی صحت شماره ها و ایمیل های ثبت نام کنندگان / اسپم کردن دائمی مزاحمان

توییتر تلاش های خود را برای مبارزه با ربات ها و ترول های منفی توسعه می دهد.این موضوع با سخت گیری در بخش ثبت نام آغاز می شود. 

به گزارش خبرداغ به نقل از سی نت،تا کنون سیستم ثبت نام در توییتر به این شکل بود که  کاربران باید یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن را برای ثبت نام  وارد می کردند. اما به نظر می رسد این موضوع برای پیشگیری از آزار و اذیت ها، کافی نیست.

این پلت فرم رسانه های اجتماعی می گوید با توجه به این که تعداد هرزنامه های خطرناک در توییتر روندی افزایشی دارد،  ابزار بررسی هوشمند توییتر، به طور مرتب نزدیک به 10 میلیون حساب کاربری جعلی و هرزنامه را بررسی می کند اما این رقم کافی نیست. 

اکنون بر اساس قوانین اعلام شده جدید توییتر، کاربران باید هنگام ثبت نام برای یک حساب جدید آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را به شکل دقیق تری تأیید کنند.

افزون بر این توییتر  قصد دارد حساب اسپم را بر اساس شماره های ثبت شده در سیستمم رد کند تا امکان ثبت نام مجدد این نوع حساب ها را نیز حذف کند.

توییتر در یک پست وبلاگی، گفت: "ما فکر می کنیم این یک تغییر مهم در نمایش چت و اطلاعات حساب است تا اطمینان حاصل شود که کاربران مخرب قادر به ایجاد اعتبار برای  حساب های خود با افزایش شاخص هایی مانند تعداد فالوورها  نباشند."

این شبکه اجتماعی هم اکنون دارای 330 میلیون حساب کاربری است که در مورد همه چیز از موضوعات اجتماعی تا آخرین اخبار تکنولوژیکی را پوشش می دهد. 

 اما تحقیقات نیویورک تایمز نشان داده است که میلیون ها حساب کاربری در این سرویس جعلی هستند. حساب هایی که می توانند ذهن کاربران واقعی را به شدت درگیر کنند.

این شبکه اجتماعی در تحولات سیاسی روز نیز نقشی پررنگ دارد. برای مثال، توییت های مرتبط با دونالد ترامپ بین تاریخ های  1 سپتامبر تا  15 نوامبر 2016 تقریبا 470 هزار برابر شده است. 

در اوایل سال جاری، جک دورسی، مدیر عامل توییتر، از کاربران خواسته بود تا ایده های خود را در مورد نحوه تغییر و بهسازی خدمات توییتر به اشتراک بگذارند. 

 انتخاب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: