کد خبر: ۷۷۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
تعداد بازدید: ۴۵۷
قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: شب و روز تمرین کردم تا به رکوردهای خوبی برسم و باید در لیگ آن وزنه‌ها را می‌زدم.
مرادی: هدفم گرفتن مدال طلا است/ این تصمیمی است که خود کیانوش گرفته است و باید به تصمیمش احترام گذاشت
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سهراب مرادی درباره عملکرد خوب خود که موفق شد سه رکوردشکنی غیر رسمی در لیگ برتر داشته باشد، بیان کرد: از اسفند در اردو هستیم و شبانه روز تمرین و تلاش می‌کنم. آسیب دیدگی خاصی نداشتم و تمریناتم را خوب پشت سر گذاشتم و در لیگ و انتخابی بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشتم و امیدوارم در بازی‌های آسیایی هم بدرخشم.

او در پاسخ به این پرسش که چه لزومی داشت در لیگ بخواهد سنگین وزنه بزند، گفت: شب و روز در اردو تمرین می‌کنم که این وزنه ها را بزنم. در لیگ باید این وزنه‌ها بزنم تا در بازی‌های آسیایی با شهامت‌تر پشت این وزنه‌ها قرار بگیرم.

مرادی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که در بازی‌های آسیایی هم باید منتظر شکست رکورد جهان توسط او باشیم یا خیر، تاکید کرد: به امید خدا. ابتدا هدفم گرفتن مدال طلا است چرا که تاکنون مدال طلای بازی‌های آسیایی را نگرفته‌ام و اگر شرایطم خوب باشد برای شکستن رکورد جهان هم تلاش می‌کنم تا دوباره آن را به اسم ایران ثبت کنم.

قهرمان المپیک ریو در مورد تغییر وزن کیانوش رستمی و حضورش در دسته ۹۴ کیلوگرم تصریح کرد: این تصمیمی است که خود کیانوش گرفته است و باید به تصمیمش احترام گذاشت.

مرادی در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود دو قهرمان المپیک در یک وزن قرار نمی‌گرفتند، تاکید کرد: تصمیم با خود کیانوش بوده چیزی نمی‌توان گفت و به تصمیمش احترام می‌گذاریم و امیدوارم در این دسته هم مانند ۸۵ کیلوگرم بدرخشد.

او در مورد این که کیانوش دیگر رقیبش در دسته ۹۴ کیلوگرم محسوب می‌شود، تاکید کرد: در وزنه برداری رقیب ورزشکار میله، صفحه و وزنه‌ها هستند. این که اصلا کسی باشد یا نه فرقی ندارد چرا که مهم این است خود وزنه‌بردار چه وزنه‌هایی را می زند. در بازی‌های آسیایی هم مهم این است که چه وزنه‌هایی می‌زنم.

قهرمان جهان در مورد این که انتظار گرفتن پاداش برای شکستن رکوردجهان در بازی‌های آسیایی را دارد یا خیر، گفت: امید به خدا اول کارم را درست انجام بدهم. به هر حال آقایان صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و مرادی رییس فدراسیون فهمیده هستند و می‌دانند شکستن رکورد جهان یعنی چه. بنابراین من اول باید کارم را درست انجام دهم، آنها نیز ان‌شاءالله از خجالتم در می‌آیند.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا به دنبال این است که نام خود را تاریخ وزنه برداری جهان جاودانه کند، بیان کرد: دنبال این چیزها نیستم و فقط می‌خواهم به هدف‌هایی که دارم برسم. من تمام زندگی‌ام را در ورزش گذاشتم بنابراین می‌خواهم به هدف‌ها و آرزوهایم برسم. به نظرم این که بتوانم موفقیت‌هایم را تکرار کنم خیلی مهم‌تر است.

وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم ایران درباره این که گفته می‌شود سهراب مرادی بدون حاشیه مشغول تمرین و رسیدن به موفقیت‌های بیشتر است، گفت: کارم همین است که درست تمرین کنم. بخواهم درگیر حاشیه شوم اعصاب و تمرکزم به هم می‌ریزد و بهتر است تمرین کنم.

او در مورد وضعیت لیگ برترنیز گفت: امسال بهتر از پارسال است. از بیمه رازی تشکر می‌کنم که دوباره تیم‌داری کرد و ما هم تلاش می‌کنیم قهرمان شویم و هر چه در توان داریم را خواهیم گذاشت.

مرادی در پاسخ به این پرسش که وزنه برداری در بازی‌های آسیایی می‌تواند موفق باشد یا خیر، تاکید کرد: امید به خدا. مردم دعا کنند ان‌شاالله دوباره وزنه برداری پرچم ایران را بالا ببرد. کادرفنی خوبی داریم و باید از آنها و فدراسیون که زحمت می‌کشند، تشکر کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: