کد خبر: ۷۷۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۳
سعید عزت اللهی گفت: اتفاق بین و من بیرانوند به خاطر استرس بازی بود.
واکنش عزت اللهی به درگیری با بیرانوند در بازی ایران و پرتغال/ امیدواریم که مردم از ما راضی باشند، چون واقعا شرمنده آن‌ها شدیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سعید عزت اللهی در خصوص دیدار ایران و پرتغال اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود و ما خیلی سعی کردیم که خوب بازی کنیم، ما تلاش کردیم مردم را خوشحال کنیم، اما مقداری بدشانسی آوردیم. فقط امیدواریم که مردم از ما راضی باشند، چون واقعا شرمنده آن‌ها شدیم.

 

وی افزود: شاید هیچکس فکر نمی‌کرد نسبت به اسپانیا و پرتغال با اختلاف یک امتیاز صعود نکنیم. از روز اولی که آمدیم نگرش روی تیم ما اینگونه نبود، ولی دیدید که با تمام توانمان بازی کردیم و مقابل تیم‌های بزرگ دنیا چیزی کم نداشتیم.

 

وی در خصوص عدم درخشش رونالدو مقابل ایران گفت: ما هدفمان رونالدو و بازیکن دیگری نبود، ما تلاش کردیم حریف را تحت فشار قرار بدهیم و در این بین تمامی تیم حریف را کنترل کردیم.

 

عزت اللهی در خصوص درگیری ابتدای بازی‌اش با بیرانوند گفت: درگیری نبود و آن اتفاق فقط به خاطر فشار بازی بود. در آن صحنه بیرانوند باید مدافعان یا من را صدا می‌زد که این اتفاق نیفتاد، آن صحنه هم همان لحظه تمام شد و بعد از بازی هم با هم صحبت کردیم و مشکل خاصی وجود نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: