کد خبر: ۷۷۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۵۲۴
سازمان هواشناسی اعلام کرد طی سه روز آینده در بسیاری از مناطق کشور وزش باد شدید منجر به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.طی این مدت در برخی نقاط استان های خوزستان، بوشهر و ایلام نیز در بعضی ساعات وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا قابل پیش بینی است.
باد و گرد و خاک کشور را فرا می‌گیرد

به گزارش خبرداغ ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

احد وظیفه افزود:همچنین طی سه روز آینده در استان های سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی، شرق کرمان و جنوب سمنان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود که در منطقه زابل با گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: طی این مدت در برخی نقاط استان های خوزستان، بوشهر و ایلام نیز در بعضی ساعات وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا قابل پیش بینی است.

همچنین در سه روز آینده وزش باد شدید در جنوب سمنان و انتقال گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا در استان های قم، جنوب قزوین و جنوب تهران خواهد شد.

وظیفه تاکید کرد: طی سه روز آینده شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش بینی می شود.

هوای تهران امروز صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۳۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

منبع : مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: