کد خبر: ۷۷۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۴۶۳
سر مربی تیم ملی ایران گفت: ملی پوشان ایران در آستانه تاریخ سازی هستند، متعهد هستیم تا عملکردی سرشار از شجاعت و عشق در برابر قهرمان جام ملت های اروپا به نمایش بگذارد.
به گزارش خبرداغ، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز دوشنبه با انتشار این مطلب نوشت: همانطور که کی روش معتقد است این تیم در مواجهه با یکی از بخت های کسب عنوان قهرمانی، چیزی برای از دست دادن ندارد با این حال او با اشاره به اینکه ملی پوشان ایران در آستانه تاریخ سازی هستند، متعهد شد تا عملکردی سرشار از شجاعت و عشق در برابر قهرمان جام ملت های اروپا به نمایش بگذارد.

 

 

وی در این باره اظهار داشت: پرتغال نه تنها یکی از نامزدهای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی است بلکه از این حیث شهره ترین تیم هم محسوب می شود. آن ها تیم قدرتمندی هستند و «فرناندو سانتوس» سرمربی این تیم چه به لحاظ هجومی و چه تدافعی، بازیکنان قوی در اختیار دارد. قطعا رویارویی با پرتغال برای ما چالش سختی است اما تنها چیزی که به آن اطمینان دارم این است که ما می توانیم پیروز شویم.

 

شاگردان سانتوس برای گذر از مرحله گروهی و رسیدن به دور بعد تنها به یک تساوی مقابل ایران نیاز دارند، این در حالیست که تیم تحت هدایت کی روش برای صعود به مرحله حذفی محکوم به پیروزی است.

کی روش در ادامه افزود: درس هایمان را از برد 1- صفر مقابل مراکش و شکست 1 - صفر در برابر اسپانیا آموخته ایم و حالا گزینه ای که پیش روی ماست بهتر شدن است. پرتغال تیم قدرتمندی است اما ما یک تیم 23 نفره هستیم.

 

وی تصریح کرد: ما فقط یک انتخاب داریم و آن هم همه جوره بهتر بودن از پرتغال است؛ اینجا نیامده ایم که بازنده های خوبی باشیم بلکه آمده ایم تا با شایستگی و غرور برای هوادارانمان در ایران مبارزه کنیم.

سرمربی 65 ساله ایران در پایان خاطرنشان کرد: می خواهیم 90 دقیقه بجنگیم؛ ما رویایی داریم و برای آن خواهیم جنگید، ما چیزی برای از دست دادن نداریم اما آن ها چیزهای زیادی برای باختن دارند.

 

برنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: