کد خبر: ۷۷۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۴۰۳
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌حل مشکلات کشور این است که رییس‌جمهور به کارشناسان اقتصادی با سلایق مختلف فراخوان داده و مشارکت مردم را جذب کند.
پیرموذن: رییس‌جمهور به کارشناسان اقتصادی فراخوان دهد/ حل مشکلات بزرگ کشور با مشارکت مردم قابل تحقق است

به گزارش خبرداغ به نقل از جماران، پیرموذن در مورد راه‌حل‌های مشکلات کشور، اظهار کرد: من اگر جای رییس‌جمهور بودم به کارشناسان اقتصادی با سلایق مختلف فراخوان می‌دادم و نظرات آنها را درباره حل مشکلات کشور جویا می‌شدم. همچنین با رفع ابهامات و تنویر افکار عمومی دنبال جذب مشارکت موثر مردم بودم.

وی در ادامه افزود: همچنین برای نیل به اهداف کشور سعی می‌کردم همکاری بیشتری میان قوا برقرار کرده و منتقدان را نیز جذب کنم تا در این مرحله بسیار حساس و خطیر جامعه، از منافع کشور دفاع کنم، موجب افزایش اعتماد عمومی شده و به توسعه اقتصادی دست یابیم. در حال حاضر همراهی، هم‌آوایی و تحلیل واحد در مورد مسائل کشور وجود ندارد و در برخی موارد هم منافع کشور حرف اول را نمی‌زند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جذب مشارکت مردم برای حل مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: حل مشکلات بزرگ کشور با مشارکت مردم قابل تحقق است بنابراین دولت باید تلاش کند که افکار عمومی را درباره مسائل کشور روشن کند و با رفع ابهامات، اعتماد عمومی را افزایش داده و مردم را برای حل مشکلات کشور جذب کند.

پیرموذن در پایان تاکید کرد: من اگر جای دولت بودم با توجه به اینکه نظام بانکی کشور چنگی به دل کارآفرینان، کارگران و بیکاران نمی‌زند، حتما تلاش می‌کردم مسائل نظام بانکی را اصلاح کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: