کد خبر: ۷۷۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
تعداد بازدید: ۳۹۸۹
مهاجم سنگالی برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داده اما دو ستاره این تیم به دنبال لژیونر شدن هستند.
دو بمب استقلال در آستانه ترکیدن !/ باقری ممکن است فصل آینده با پیراهن تیم دیگری به میدان برودبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  استقلال تهران در حالی اقدام به جذب بازیکنان جدید کرده که هنوز تکلیف حفظ ستاره های فصل قبل مشخص نشده است.

بسیاری از نفراتی که فصل گذشته در ترکیب اصلی استقلال حضور داشتند احتمال جدایی دارند و هنوز باشگاه با هیچ بازیکنی به توافق نهایی نرسیده است.

 

بعد از جدایی امید نورافکن به خاطر بند جدایی در قرارداد نفراتی مثل مجید حسینی و مامه تیام نیز با همین بند می توانند به سادگی استقلال را ترک کنند.

از سوی دیگر بازیکنانی مثل جباروف، غفوری و ابراهیمی نیز قراردادشان تمام شده و مشکلی برای ترک استقلال ندارند و تا امروز نیز قرارداد خود را تمدید نکرده اند.

 

آخرین اخبار از باشگاه استقلال حاکی از توافقات اولیه با مامه تیام برای ادامه همکاری است و ظاهرا مهاجم سنگالی به زودی به تهران خواهد آمد.

درباره جباروف اما فعلا اختلاف نظر وجود دارد، از سویی وی خواستار تسویه حساب است و گفته می شود برای تمدید قرارداد نیز مانند تیام مبلغ بالایی خواسته که ممکن است در توان باشگاه نباشد.

 

درباره نفرات داخلی نیز غفوری مشکلی برای تمدید قرارداد ندارد اما مجید حسینی و امید ابراهیمی که در جام جهانی حاضر هستند ترجیح می دهند به جمع لژیونرها بپیوندند و حضور درخشان شان در دو مسابقه اخیر باعث شده مشتریانی نیز پیدا کنند. به نوشته نامه، فرشید باقری نیز جزو نفراتی است که ممکن است فصل آینده با پیراهن تیم دیگری به میدان برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: