کد خبر: ۷۷۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۷۱۳
طعنه عادل در برنامه ۲۰۱۸به اتفاقات مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی بود جایی که علی دایی را برداشتند و افشین قطبی را به جای او گذاشتند.
طعنه سنگین عادل فردوسی پور به سرمربی پیشین پرسپولیس/ ولش کن، چون من خاطره خوبی از کف دست ندارم!به گزارش خبرداغ ،  تیم ملی ایران از هر زمان دیگری به اولین صعودش در ادوار جام‌جهانی نزدیک‌تر است. تنها کسب یک پیروزی در مصاف روز آخر با پرتغال می‌تواند این رویای شیرین را برای فوتبال کشورمان محقق کند.در این میان دو نکته باعث خوشبینی هواداران فوتبال است؛ نخست اینکه پرتغال در این تورنمنت تیمی نه‌چندان سر حال نشان داده که بیش از حد به کریس رونالدو متکی است و دیگری اینکه کارلوس کی‌روش به خاطر ملیت پرتغالی‌اش و سابقه هدایت تیم ملی این کشور، شناخت دقیقی از آخرین حریف ایران در مرحله گروهی دارد.دست بر قضا در برنامه جمعه‌شب «بیست‌هجده» عادل فردوسی‌پور و در بخشی که به بررسی شرایط تیم کشورمان اختصاص داشت، کارشناس برنامه با اشاره به این نکته گفت: «خوبی‌اش این است که کی‌روش پرتغال را مثل کف دستش می‌شناسد.»

 

عادل فردوسی‌پور اما با چهره‌ای نگران به جواب داد: «ولش کن، چون من خاطره خوبی از کف دست ندارم!»

 

طعنه عادل به اتفاقات مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی است؛ جایی که علی دایی را برداشتند و افشین قطبی را به جای او گذاشتند. ما در آن زمان باید سه بازی برابر تیم‌های کره‌شمالی، امارات و کره‌جنوبی برگزار می‌کردیم و قطبی بلافاصله پس از پذیرفتن هدایت تیم ملی ایران در مصاحبه‌ای معروف ادعا کرد دو کره را مثل کف دستش می‌شناسد. سرمربی ایرانی- آمریکایی که سال‌ها تجربه کار در کره‌جنوبی را داشت، با این اظهارنظر موجی از خوشبینی را در مورد صعود تیم ملی به جام‌جهانی به وجود آورد، اما نهایتا ایران هیچکدام از دو کره را نبرد و صرفا با یک پیروزی خفیف بر امارات که روی هنر فردی علی کریمی به ثبت رسید، از گردونه مسابقات کنار رفت. به نوشته فارس، از آن به بعد همه فوتبال ایران مبتلا به فوبیای «کف دست» شده؛ پس حالا هم امیدواریم آن ماجرا برای کی‌روش تکرار نشود و آخرش نفهمیم پرتغالی‌ها کارلوس را مثل کف دست‌شان می‌شناختند، نه بر عکس!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: