کد خبر: ۷۷۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۴۷۸
شبکه خبری 'سی ان ان ' آمریکا یکشنبه شب از خداحافظی احتمالی ' صلاح' ستاره تیم ملی فوتبال مصر پس از دیدار با عربستان خبر داد.
محمد صلاح در کنار رهبر چچن/ آیا این بازیکن از تیم ملی فوتبال مصر خداحافظی می کند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  تاکنون صلاح یا مسوولان تیم ملی فوتبال مصر نسبت به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده اند.

خبرهای ضد و نقیض از خداحافظی گلزن برتر لیگ جزیره درحالی صورت می گیرد که وی به دلیل مصدومیت در بازی نهایی لیگ قهرمانی باشگاه های اروپا در برابر رئال مادرید، دیدار نخستین مصر برابر اروگوئه را از دست داد تا فراعنه در دقایق پایانی با یک گل مغلوب شوند.

مصر در دومین دیدارش در جام جهانی 2018 به مصاف روسیه؛ میزبان مسابقات رفت و با وجود حضور صلاح در بازی و گل دقایق آخر وی از روی نقطه پنالتی، با نتیجه سه بر یک شکست خورد و بدون امتیاز، پس از روسیه، اروگوئه و تنها با تفاضل گل بهتر نسبت به عربستان در جایگاه سوم گروه اول مسابقات قرار گرفت.



در نهایت هم تیمی های صلاح دوشنبه در آخرین دیدار خود در جام جهانی، ساعت 18.30 به وقت تهران، یک دیدار کاملا تشریفاتی را با عربستان دیگر تیم حذف شده از این مسابقات را برگزار می کند.

 

گفتنی است؛ در روزهای ابتدایی جام جهانی تصویری از محمد صلاح در کنار رمضان قدیروف رهبر مستبد چچن منتشر شد که در سالهای اخیر سرکوب های زیادی را انجام داده است و امروز رهبر چچن مدعی شد محمد صلاح از این به بعد شهروند افتخاری چچن نیز خواهد بود و او شهروندی چچن را در جریان مراسم شامی که برای بازیکنان تیم ملی مصر ترتیب داده اهدا کرده است.

 

حالا محمد صلاح از تصاویری که از او در کنار رهبر چچن منتشر شده ناراحت است زیرا او علاقه ندارد در امور سیاسی شرکت کند.

 

البته این اولین درگیری محمد صلاح با فدراسیون فوتبال مصر نبوده و پیش از این و در ماه آوریل مشکلاتی به دلیل حق تصویر محمد صلاح بین او و مدیران فدراسیون پیش آمد. به نوشته برنا، صلاح ستاره تیم ملی مصر در سال 2012 به عنوان بهترین بازیکن آفریقا انتخاب شد، وی هم اکنون در باشگاه های مطرح اروپایی بازی می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: