کد خبر: ۷۷۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۵۶۰
بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2014 می گوید که مهم ترین تغییری که پس از بازی با اسپانیا ایجاد شده، خودباوری بازیکنان و اطمینان به تیم ملی میان مردم است.
صادقی: دنیا به فوتبال سرسختانه ایران تعظیم کرد

به گزارش خبرداغ ، بازیکن تیم ملی در جام جهانی 2014 می گوید که مهم ترین تغییری که پس از بازی با اسپانیا ایجاد شده، خودباوری بازیکنان و اطمینان به تیم ملی میان مردم است.


امیرحسین صادقی که در جام جهانی 2014 یکی از ارکان اصلی خط دفاعی تیم ملی بود، در مورد نمایش شاگردان کی روش در دو بخش تدافعی و تهاجمی گفت: در بحث حمله کارنامه قابل قبولی نداشیم و در فاز حمله عملکرد تیم قابل دفاع کردن نیست ولی در فاز دفاعی به نمایش تیم نمره 100 می دهم. کارنامه کی روش هم نشان می دهد که در زمینه کارهای تدافعی خیلی خوب است و توقع دیگری هم نمی رفت. از این بابت نمره قبولی می دهم البته به استثنای بازی اسپانیا که روی یک توپ مبتدیانه گل خوردیم.


بازیکن سابق استقلال تهران در مورد اینکه شرایط تیم ملی مانند بازی پیش از بوسنی در جام جهانی 2014 است و اینکه در آن بازی چه اتفاقی افتاد که تیم ملی نتوانست نتیجه مناسب را بگیرد، توضیح داد: شرایط این بازی با بوسنی خیلی فرق می کند چون ما الان سه امتیاز داریم و آن موقع یک امتیاز. ضمن اینکه در مقابل آرژانتین ما دفاع مطلق نکردیم و وسط زمین بازی می کردیم . فوتبال شناوری بازی می کردیم و ضربات ایستگاهی خوبی هم داشتیم ولی به نظرم امسال تیم ملی شرایط بهتری دارد.


وی ادامه داد: مثلا امسال خیلی راحت به جام جهانی رسیدیم ولی چهار سال قبل استرس زیادی متحمل شدیم.


مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پیکان در ادامه با اشاره به شرایط تیم ملی قبل و بعد از بازی پرتغال اضافه کرد: مهم ترین عاملی که جلوی پرتغال وجود دارد باوری است که در میان بازیکنان تیم ملی وجود دارد. مردم ایران تا قبل از بازی اسپانیا فکر می کردند که چند گل از این تیم می خوریم و خود من هم قبل ز بازی مصاحبه کردم که امیدوارم بتوانیم یک مساوی بگیریم و بازنده بازی نباشیم.


صادقی با تقدیر از عملکرد تیم ملی مقابل اسپانیا افزود: الان بازی اسپانیا تمام شده و اگردوباره با مردم مصاحبه کنید می گویند که دیگر نمی بازیم. قبلا به بازیکنان خودمان اطمینان نداشتیم ولی الان این اطمینان ایجاد شده. این اطمینان را من قبل از بازی مراکش داشتم؛ خیلی ها می گفتند که نمی توانیم ولی من این باور را داشتم. این باور الان برای مردم هم ایجاد شده و همه می گویند که می توانیم پرتغال را ببریم. بازیکنان ما هم ترسشان ریخته. جام جهانی در روسیه به فوتبال ایران تعظیم کرده است. در جام جهانی 1998 این به دلایل مختلف رخ نداد و به فوتبال ایران تعظیم نشد ولی الان دنیا تعظیم کرده. مراکش را بردیم و در مقابل اسپانیا با یک گل مبتدیانه باختیم. به نوشته برنا، وی ادامه داد: شیر همیشه شیر است حتی اگر پیر باشد (اشاره به قدرت تیم ملی اسپانیا) ولی الان فوتبال دنیا به فوتبال سرسختانه و پرتلاش ایران که کم نمی آورد احترام می گذارد. فکر می کنم می توانیم با اختلاف 2 گل پرتغال را ببریم.

جام نیوز


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: