کد خبر: ۷۷۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۴۷۳
همسر جمشید مشایخی گفت: سرما‌خوردگی باعث بروز لارنژیت یا همان التهاب حنجره در او شده و هم اکنون صدای جمشید اصلاً در نمی‌آید و به همین دلیل همچنان در بیمارستان بستری است.
آخرین وضعیت سلامتی جمشید مشایخی/ بازیگر «کمال‌الملک»‌ با التهاب حنجره همچنان بستری است
به گزارش خبرداغ ، گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی، درخصوص آخرین وضعیت جسمانی همسرش گفت: دیشب نادر پسرم کنار پدرش بود و گفت که او به دلیل سرماخوردگی شدید بستری شده است.

او در همین راستا ادامه داد: سرما خوردگی باعث بروز لارنژیت یا همان التهاب حنجره در وی شده و هم اکنون صدای جمشید اصلاً در نمی آید و به همین دلیل همچنان در بیمارستان بستری است.

همسر جمشید مشایخی درباره زمان بستری بودن این بازیگر سینما خاطرنشان کرد: بر اساس تشخیص پزشکان، جمشید باید چند روزی در بیمارستان بستری باشد و حالش آن طوری نیست که امروز مرخص شود. پزشکان گفته اند کراتین خون وی بالا رفته و باید طی این روزها کنترل شده و پایین بیاید.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: