کد خبر: ۷۷۴۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶
تعداد بازدید: ۴۷۸
محمد شریعتمداری وزیر صنعت و معدن، در واکنش به اظهارات معاون خود مبنی بر اینکه رسانه‌ها درباره مسائل اقتصادی چرت و پرت می‌گویند، گفت: حتما آقای سینکی خسته بوده و خطاب اظهاراتش نسبت به اصحاب رسانه و جراید نبوده است.بنده به نمایندگی از دیگرانی که قدر رسانه‌ها و مطبوعات را نمی‌دانند عذرخواهی می‌کنم، یکی از مهمترین ارکان دموکراسی در کشورمان وجود رسانه‌های آزاد است که ایجاد شفافیت را به وجود می‌آورد و ما به آنها افتخار می‌کنیم.
توجيه وزير صنعت بخاطر اظهارات توهين آميز معاونش: ببخشيد، اما منظورش رسانه ها نبوده! خسته هم بوده!

به گزارش خبرداغ ، وزیر صنعت و معدن نسبت به اظهارات معاون خود و بی‌احترامی وی به رسانه‌ها واکنش نشان داد.

محمد شریعتمداری وزیر صنعت و معدن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات معاون خود مبنی بر اینکه رسانه‌ها درباره مسائل اقتصادی چرت و پرت می‌گویند، گفت: حتما آقای سینکی خسته بوده و خطاب اظهاراتش نسبت به اصحاب رسانه و جراید نبوده است.

وی ادامه داد: بدون تردید این شخص رسانه‌ای بوده و این صبر لسان و اشتباه بیان از آن قسمت‌هایی است که نیاز به گذشت رسانه‌ها دارد.

شریعتمداری تأکید کرد: بنده به نمایندگی از دیگرانی که قدر رسانه‌ها و مطبوعات را نمی‌دانند عذرخواهی می‌کنم، یکی از مهمترین ارکان دموکراسی در کشورمان وجود رسانه‌های آزاد است که ایجاد شفافیت را به وجود می‌آورد و ما به آنها افتخار می‌کنیم.

وزیر صنعت و معدن در ادامه افزود: حتما تعامل میان دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌ها و انتقال صحیح اطلاعات وجود دارد و هر روز بهتر خواهد شد.

گفتنی است، حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت در واکنش به سوال خبرنگاری در خصوص اقدامات انجام‌شده برای تنظیم بازار گفت: رسانه‌ها چرت و پرت به مردم نگویند تا ما حرفمان را بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: